//
کدخبر: ۱۳۸۷۳۷ //

آئین تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه

آئین تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

photo_۲۰۱۸-۱۰-۲۴_۲۱-۱۰-۵۰آئین تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه درسالن آمفی‌تئاتر این جمعیت با حضور دکتر شریفی معاونت آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی، دکتر فروزش معاون پارلمانی جمعیت هلال‌احمر، امیر نوری عضو هیأت مدیره شورای عالی جمعیت هلال‌احمر، ماموستا محمدی امام جمعه شافعی، مهندس سالاری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه، سرهنگ بهشتی فرمانده سپاه نبی‌اکرم،حاج آقا حسن‌آبادی مسئول نمایندگی دفتر ولی‌فقیه و جمعی از مسئولین و کارکنان خدوم جمعیت هلال‌احمر برگزار شد.                                       

 شریفی معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر ایران در ابتدای این مراسم گفت: جمعیت هلال‌احمر در سال گذشته موفق ظاهر شد.

او افزود: امیدواریم از این تجربیات برای آمادگی کشور در مواجهه با حوادث بتوانیم به نحو مطلوب استفاده کنیم.

معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: مسئولیت جمعیت هلال‌احمر امانت و فرصت برای خدمت است و از زاویه دیگر آزمونی است، برای کسانی که این فرصت را به دست می‌آورند.

شریفی ادامه داد: خدمت در جمعیت هلال‌احمر افتخار بزرگی است برای تسکین آلام و ترویج صلح و دوستی و سلامت بشر و نجات دادن جان هزاران انسان بدون در نظر گرفتن تبعیض، و کمک به هم نوعان که در فرهنگ و مذهب ما مسلمانان ریشه عمیقی دارد و اندیشه های جمعیت هلال احمر هم  مورد تایید دین  مبین اسلام است.

اواز زحمات محمدرضا امیریان تقدیر و تشکر کرد و افزود: امیریان از سرمایه‌های هلال‌احمر است و در حادثه زلزله آبان ماه کرمانشاه مسئولیت طاقت‌فرسایی را بر عهده داشت و به آرش لهونی هم تبریک گفت و شایسته گزینی و بومی گزینی را ملاک انتخاب ایشان بوده است.                                                                     

 مهندس مهرداد سالاری معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه هم  از جمعیت هلال‌احمر قدردانی کرد  و در زلزله سال قبل نقش هلال‌احمر را نقش ویژه و چشمگیری دانست و گفت: در این زلزله 10هزار میلیارد تومان خسارت وارد شد و در شرایط بد اقتصادی تامین این منابع کار سختی بود ولی هیأت دولت این مبالغ را تامین کرد و امروز 15هزارو 200واحد مسکونی تخریبی بازسازی شده است.

او افزود: من از همه دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم  که تجربه عملی را بازسازی کنیم و به عنوان سند عملیاتی ثبت کنیم تا بتوانیم در مواقع بحران از این تجربیات به نحو احسن استفاده کنیم .

سالاری در پایان از حضور محمد رضا امیریان و کارکنان هلال‌احمر در زلزله تشکر و قدرانی کرد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

عکاس:فاطمه زردویی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۸۷۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان