//
کدخبر: ۱۳۶۳۶۷ //

تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در این سازمان خبر داد.

تاسیس دفتر پزشکی قانونی برای صدور جواز دفن در سازمان بهشت زهرا (س)
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید خال در جریان بازدید استاندار تهران از مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران گفت: سازمان بهشت زهرا نزدیک‌ترین سازمان به پزشکی قانونی است که توانسته با تعامل و همکاری مناسب، در جهت رفاه حال شهروندان گام‌های موثری را بردارد.

وی افزود: سازمان بهشت زهرا (س) در سال ۶۰ هزار نفر پذیرش دارد که از این میان حدود ۴۳ هزار نفر در این سازمان تدوین می‌شوند. ناوگان برون شهری این سازمان سالانه ۹ میلیون کیلومتر ماموریت را انجام می‌دهد و ناوگان درون شهری نیز ۵ میلیون کیلومتر را ماموریت را انجام داده است. سازمانی که تعطیلی ندارد و در تمام ایام سال به شهروندان تهرانی ارائه خدمات دارد.

وی تاکید کرد: تمامی متوفیان در شهر تهران توسط ناوگان سازمان بهشت زهرا (س) حمل می‌شوند. با تلاش شهرداری تهران از ابتدای مهرماه سال جاری ۵۰ دستگاه آمبولانس با ظرفیت حمل ۴ متوفی به ناوگان حمل سازمان بهشت زهرا اضافه شد که به این ترتیب ظرفیت جابجایی متوفی در این سازمان به ۲۰۰ نفر افزایش پیدا کرد و این ناوگان به طور کامل نو شد.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به تعامل مناسب میان سازمان بهشت زهرا (س) و پزشکی قانونی گفت: در حال حاضر در سازمان بهشت زهرا (س) دفتری از پزشکی قانونی تاسیس شده که شهروندان می‌توانند جواز دفن متوفی خود را از این دفتر دریافت کنند. قطعا به زودی در جهت رفاه حال شهروندان و با تعامل میان این دو سازمان اتفاقات بهتری رقم خواهد خورد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۶۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان