//
کدخبر: ۱۳۵۴۱ //
شریف زاده:

هنوز اقدامی در جهت شهید خواندن شهدای پلاسکو صورت نگرفته است/ پرداخت بیمه و پاداش شهادت آتش نشان ها

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با وجود پیگیری های شهرداری تهران هنوز بنیاد شهید کاری برای شهدای پلاسکو انجام نداده است.

به گزارش فرتاک نیوز،  سعید شریف زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه بعد از حادثه ساختمان پلاسکو کمک هزینه برای مراسم شهدای گرانقدر از طریق مناطق برای خانواده این عزیزان در نظر گرفته شد، اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم که از هر طریقی از خانواده های داغدار حمایت کنیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: به همین منظور برای شب عید هم حمایت های لازم از خانواده های شهدا به عمل می آید.

وی درخصوص برگزاری مراسم چهلم شهدای آتش نشان از هفته گذشته که توسط خانواده‌های آنان به صورت شخصی برگزار می شود، تصریح کرد: توسط شهرداری تهران در این رابطه نیز حمایت لازم به عمل می آید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی با پرداختن به انجام مراحل قانونی برای دریافتی های شهدا توسط خانواده های شان گفت: مراحل کار در حال انجام است، به طوری که پیش بینی می‌شود انحصار ورثه این شهدا تا اوایل سال آینده انجام شود.

شریف زاده درباره شهید محسوب شدن شهدای آتش نشان پلاسکو تصریح کرد: پیگیری این کار نیز انجام شده اما تاکنون بنیاد شهید متاسفانه کاری انجام نداده است. البته این عزیزان در حال حاضر عنوان "شهید خدمت" را دارند که جزء شهدای آتش نشان قرار می گیرند که طبق مصوبه ای که 2 ماه پیش اصلاحیه آن نیز انجام گرفته و امضا نیز شد، خدمات مشخص شده را برای خانواده های آن‌ها جاری می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به پیگیری های شهرداری تهران هنوز بنیاد شهید کاری برای این شهدا انجام نداده است، گفت: اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران از سال 96 همان خدماتی را که به خانواده های شهدای دفاع مقدس ارایه می دهد به این عزیزان هم ارایه می‌دهد. همچنین بیمه و پاداش شهادت و ایثار این افراد به آن‌ها پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان