//
کدخبر: ۱۳۳۹۱۵ //

تسریع در تردد زائران اربعین با تلاش نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی از تلاش برای تسریع در تردد زائران اربعین حسینی(ع) خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای سفر آسان زائران اندیشیده شده است.

 تسریع در تردد زائران اربعین با تلاش نیروی انتظامی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حسین اشتری ظهر یکشنبه در دیدار با آیت الله العظمی سبحانی با بیان اینکه پرسنل نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی در نقاط مختلف کشور فعالیت دارند، افزود: خوشبختانه رضایت‌مندی مردم نسبت به نیروی انتظامی افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته فشار مضاعفی بر نیروی انتظامی وارد آمده است، افزود: موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی هر کدام بار بزرگی برای نیروی انتظامی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان کرد: پلیس در دفاع از مرزها و همچنین در عرصه مبارزه با مفاسد اقتصادی و فرهنگی به توفیقات بسیاری دست یافته است.

وی گفت: یکی از مأموریت‌های نیروی انتظامی در ایام اربعین سیدالشهدا(ع)، تسریع در تردد زائران کربلا و کمک به کاروان‌ها برای سفر آسان به عتبات عالیات است که از هم اکنون در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شده است.

سردار اشتری عنوان کرد: در زمینه برخورد با جرائم و پیشگیری از وقوع جرم در استان قم اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه ارتقای معنویت نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم قوی‌تر از همیشه در این زمینه اقدام کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۳۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان