//
کدخبر: ۱۲۹۴۶۹ //

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

بنابر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امشب، ۳۱ شهریور آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می‌رسد.

امشب، آخرین مهلت ثبت‌نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد
به گزارش فرتاک نیوز،

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش رشته‌محل‌ها یا اضافه کردن سایر گروه‌های آزمایشی دوره‌های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی که با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی تا روز شنبه ۳۱ شهریور تمدید شده بود، ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌رسد.

 داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon.org مراجعه کنند، همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره‌های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده‌اند، فعال شده و تا ساعت ۲۴ یکشنبه اول مهر ادامه خواهد داشت. این ویرایش شامل تمام دوره‌های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

به گزارش مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان‌پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل شود، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۹۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان