//
کدخبر: ۱۲۸۶۵۷ //

توصیه رئیس دانشگاه فرهنگیان به دانش‌آموزان کنکوری

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دانشگاه فرهنگیان، تربیت انسان‌های تربیت کننده نسل است گفت: دانش‌آموزانی که سال‌های بعد کنکور می‌دهند و علاقه دارند یک شغل قطعی رسمی با حقوق و بدون سربازی داشته باشند و دوران تحصیلشان جزو سنوات اشتغالشان محسوب شود می‌توانند این دانشگاه را انتخاب کنند.

توصیه رئیس دانشگاه فرهنگیان به دانش‌آموزان کنکوری
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین خنیفر، با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه آمایشی و ماموریت‌گراست اظهار کرد: در حال حاضر ۳۹ هزار دانشجو داریم و ۹۳۵۰ دانشجوی فارغ‌التحصیل را مهرماه به وزارت آموزش و پرورش تحویل می‌دهیم.

وی افزود: ۲۵ هزار ظرفیت از کنکور سراسری در ۱۶ گرایش داشتیم که حدود ۲۰ هزار نفر در سال جاری جذب شدند و ۱۷ هزار نفر نیز از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه در آزمون استخدامی پذیرفته شدند و برای گذراندن دوره های یکساله حرفه‌آموزی وارد دانشگاه می‌شوند. می‌توان گفت پذیرش حدود ۴۰ هزار دانشجو گام بزرگی است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان دارای  ۹۷ پردیس و مرکز در ۳۱ استان کشور است گفت: بالغ بر ۸۰۰ عضو هیئت علمی داریم و دو سه هزار هیئت علمی غیر موظف نیز با دانشگاه همکاری می‌کنند و در ۱۶ گرایش که پوشش دهنده کتب درسی از ابتدایی تا دیپلم است را تدریس می‌کنند.

خنیفر با اشاره به مصوبه ۴۰۰ ردیف جذب هیئت علمی برای دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های دانشگاه فرهنگیان، تربیت انسان‌های تربیت کننده نسل و فرصتی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است که دکترا دارند و می‌خواهند هیئت علمی دانشگاه شوند.

وی افزود: همچینن شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز یک فرصت عالی است که در سال‌های بعد هم تکرار می‌شود و چند هزار نفر که مشتاق تدریس باشند و مراحل آزمون و مصاحبه را با موفقیت بگذرانند پس از طی یک دوره یکساله مهارت آموزی می‌توانند وارد سیستم تعلیم و تربیت شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان همچنین توصیه کرد دانش‌آموزانی که سال‌های بعد کنکور می‌دهند و علاقه دارند یک شغل قطعی رسمی با حقوق و بدون سربازی داشته باشند و دوران تحصیلشان جزو سنوات اشتغالشان  محسوب شود می‌توانند این دانشگاه را انتخاب کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۶۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان