//
کدخبر: ۱۲۷۸۴۲ //

آموزش بیش از ۱۱۰۰ راننده جدید سرویس مدرسه از سوی پلیس

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آموزش به بیش از 1100 راننده جدید سرویس مدارس در آستانه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

آموزش بیش از 1100 راننده جدید سرویس مدرسه از سوی پلیس
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مسعود جبارزاده درباره ساماندهی سرویس‌های مدارس اظهارکرد: از نیمه‌های تابستان امسال جلسات مختلف هماهنگی در خصوص ساماندهی سرویس‌های مدارس با مسئولان پلیس،‌ آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شد و در این جلسات ضمن آسیب‌شناسی و بررسی اقدامات گذشته درباره اقدامات برای سرویس مدارس در سال‌ تحصیلی جدید نیز بحث شده و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس شاهد افزایش حجم سفرهای درون شهری هستیم، گفت: بخشی از این سفرها در پی جابجایی دانش آموزان از سوی والدینشان است بنابراین لازم است تدابیری اتخاذ شود تا از همان روز نخست مهر ماه و بازگشایی مدارس، سرویس‌ها نیز فعال شده و اقدام به جابجایی دانش آموزان کنند.

جبارزاده با اشاره به آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر بررسی شرایط رانندگان سرویس‌های مدارس و خودروی آن‌ها اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای این رانندگان کرده است و این رانندگان پس از گذراندن کلاس‌ها و اخذ امتیازهای لازم ، مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه را از سوی پلیس دریافت می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در همین راستا امسال و تاکنون در سطح شهر تهران 1138 راننده جدید سرویس مدارس تحت آموزش از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

وی در مورد نظارت بر سرویس‌های مدارس گفت: علاوه بر هماهنگی‌هایی که با مسئولان مدارس در این خصوص انجام شده، پلیس بر سرویس‌های مدارس نظارت داشته تا در صورت هرگونه تخلف حادثه‌ساز و تصادف ، با متخلف برخورد خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان