//
کدخبر: ۱۲۷۱۲۲ //

سامانه اتصال فارغ‌التحصیلان به بازار کار رونمایی می‌شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.

سامانه اتصال فارغ‌التحصیلان به بازار کار رونمایی می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه کارگروه اشتغال استان، اظهار کرد: طبق آمارهای مرکز پژوهش های مجلس رشد اشتغال در کشور انجام شده است.

وی افزود: مبحث اشتغال در هیچ زمانی سیاسی نبوده و طرح اشتغال روستایی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی با کار کارشناسی و به شکل دقیق رصد می شود و سامانه ای در شهرستان های سراسر کشور راه اندازی شده است که اطلاعات این طرح را به شکل شفاف در دسترس قرار می دهد.

سرپرست وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ادامه داد: به زودی در زمینه کارآفرینی و طرح کارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار کار از سامانه ای رونمایی خواهیم کرد.

محسنی بندپی برنامه ملی حمایت ازمعیشت عام و افراد خاص را از سیاست های دولت عنوان کرد که به زودی جزئیاتش اعلام می‌شود و تصریح کرد: هر طرحی را که استاندار اصفهان تایید کند به عنوان مصوبه کارگروه اشتغال ملی کشور تلقی خواهیم کرد.

 در این جلسه برخی از معاونین وزارت تعاون؛ کار و رفاع اجتماعی، مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مشکلات و بیان راهکارها برای رفع مسائل و مشکلات موجود آن پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۱۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان