//
کدخبر: ۱۱۹۷۷۲ //

برگزاری مرحله پایانی سنجش شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از ۲۹ مرداد

معاون برنامه ریزی آموزش مرکز منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مرحله پایانی فرایند سنجش و ارزیابی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس از 29 مرداد خبر داد.

برگزاری مرحله پایانی سنجش شایستگی حرفه‌ای مدیران مدارس از 29 مرداد
به گزارش فرتاک نیوز،

 فریبرز حمیدی در این باره اظهار کرد: مرحله پایانی فرآیند سنجش و ارزیابی شایستگی‌های حرفه‌ای مدیران مدارس درکانون‌های ارزیابی تعیین شده شهر تهران از روز دوشنبه مورخ 29 مرداد  و در استان‌های البرز و شهرستان‌های استان تهران  از روز شنبه سوم شهریور در بازه زمانی 8 صبح تا 18  بعدازظهر به صورت همزمان آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله هر یک از مدیران مدارس ضمن حضور در کانون ارزیابی ، به وسیله ابزارهای متنوعی از قبیل نامه‌های اداری، مطالعه موردی، سوال تشریحی، کارگروهی، مذاکره گروهی، ایفای نقش، جست وجوی اطلاعات و تصمیم گیری، مشاهده ­رفتار،  مصاحبه توسط ارزیابان مجرب و متخصص مورد ارزیابی حرفه‌ای و تخصصی قرار خواهند گرفت و نتایج ارزیابی هم در فرم‌های ویژه توسط ارزیابان ثبت خواهد شد.

حمیدی تاکید کرد: اطلاع رسانی به موقع به مدیران مدارس به منظور حضور فعال در کانون ارزیابی و آگاهی آنان از فرآیند سنجش شایستگی حرفه ای توسط مسئولین استانی دارای اهمیت خاصی  است. همچنین حضور کلیه مدیران مدارس شرکت کننده در بخش اول و دوم سنجش شایستگی‌های عمومی، در کانون‌های ارزیابی به منظور سنجش و ارزیابی شایستگی حرفه‌ای ضروری است.

بر اساس گزارش سایت آموزش و پرورش، معاون برنامه ریزی آموزش مرکز منابع انسانی افزود: در پایان فرآیند ارزیابی از مجموع نتایج شایستگی‌های عمومی و حرفه‌ای مدیران مدارس، نیمرخ شایستگی و امتیاز مکتسبه، به مدیران اعلام می‌شود. در مرحله اول و دوم سنجش شایستگی‌های عمومی ؛ مدیران مدارس در هشت مرحله به 553 سوال و سنجه از طریق شرکت در سامانه پاسخ دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۷۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان