//
کدخبر: ۱۱۹۴۰۹ //

بطحائی: تلاش خود را برای بازگرداندن بندهای حذف شده در فیش‌های حقوقی فرهنگیان به کار بسته‌ایم

وزیر آموزش و پرورش گفت: وضعیت امروز مدارس بیانگر میزان توسعه و پیشرفت کشور در آینده است.

بطحائی: تلاش خود را برای بازگرداندن بندهای حذف شده در فیش‌های حقوقی فرهنگیان به کار بسته‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

عصر امروز سید محمد بطحایی در جلسه شورای آموزش و پرورش  شهرستان تربت حیدریه در سالن جلسات فرمانداری این شهر با تبریک ایام خجسته  ذی الحجه اظهار کرد: در سخن همه مسئولین آموزش و پرورش در اولویت است و تجربه سایر کشور ها نشان از عبور قطار توسعه از آموزش و پرورش است.

وی افزود: اگر بخواهیم دانش آموزان ما عاقبت به خیر شوند باید در آموزش وپرورش  سرمایه گذاری کرد و وضعیت آینده کشور  بستگی به برنامه‌های امروز حوزه تعلیم‌وتربیت دارد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اهمیت یافتن آموزش و پرورش آینده کشور را ترسیم می کند و جامعه ذی نفعان در آموزش و پرورش بسیار گسترده و حساس است.

وی ادامه داد: مصمم هستیم در دوره ابتدایی به سیطره آموزش پایان دهیم اما به محض اقدام با عکس العمل جامعه مواجه می شویم وقتی چنین حساسیتی در جامعه وجود دارد اجرای طرح ها به سهولت امکان ندارد و این موضوع در تجربه چهل ساله انقلاب کاملا مشهود است.

بطحایی گفت: اگر روش های آموزش و پرورش  تغییر نکند سی سال دیگر نیز همین مشکلات وجود خواهد داشت و برای حل این مشکل باید همه دستگاه‌ها و خانواده ها  تلاش کنند و جامعه باید نسبت به آموزش و پرورش حساس باشد.

عضو کابینه تدبیر و امید با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص آموزش و پرورش، گفت: نباید حرمت معلم مورد خدشه واقع شود و اعتمادجامعه به این قشر نباید از بین برود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،وزیر آموزش و پرورش  با اشاره به راه اندازی شبکه تعاملی سینا گفت: با راه اندازی این شبکه بسیاری از مسائل را می شود در فضایی مطلوب تر با فرهنگیان مطرح کرد.

وی ادامه داد: اگر دخالت‌های ستاد در مدرسه را کاهش دهیم خود مدارس بسیاری از مشکلات را رفع خواهند کرد.

بطحایی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن بندهای حذف شده در فیش‌های حقوقی به کار بسته‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۴۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان