//
کدخبر: ۱۱۷۳۷۸ //

معافیت در سربازی با حضور در دانشگاه فرهنگیان

دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور 97 اقدام به جذب 25 هزار دانشجو می‌کند.

 معافیت در سربازی با حضور در دانشگاه فرهنگیان
به گزارش فرتاک نیوز،

 در همین باره حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: 17 هزار نفر از طریق ماده 28 اساسنامه داشگاه فرهنگیان و از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش‌وپرورش می‌شوند همچنین 25 هزار نفر از طریق کنکور به دانشگاه فرهنگیان راه می یابند.

وی افزود: افرادی که از طریق آزمون استخدامی جذب آموزش و پرورش می‌شوند باید دوره یک ساله مهارت آموزی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند تا با فنون تدریس، روانشناسی تربیتی و تعلیم و تربیت آشنا شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: افردی که در کنکور سراسری دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می‌کنند باید بدانند که برای آنها فرصت اشتغال رسمی فراهم است و آنها از مزایایی برخوردار هستند از جمله اینکه سربازی پسرهاحذف می‌شود و دوران تحصیل که 4 سال است جزو سوابق کاری افراد محسوب شده و حین تحصیل حقوق دریافت می‌کنند.

خنیفر بیان کرد: داوطلبان کنکور برای انتخاب دانشگاه فرهنگیان باید ویژگی‌هایی داشته باشند از جمله معدل 15 به بالا در دوره متوسطه دوم حداکثر سن 22 سال و پذیرش نیز به صورت بومی است.

وی در پایان بیان کرد: آموزش و پرورش برای مهر امسال 78 هزار معلم کمبود دارد البته راه‌های جبران آن را نیز  پیش بینی کرده‌اند.

13970517161257476149723910.png

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۷۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان