//
کدخبر: ۱۱۶۵۸۲ //

لزوم ساماندهی "ون کافه‌ها" در شهر تهران

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از لزوم ساماندهی "ون کافه‌ها" در شهر تهران خبرداد.

لزوم ساماندهی "ون کافه‌ها" در شهر تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی سیف در مورد ساماندهی ون کافه به واسطه حیات شبانه شهر با بیان اینکه در طول روز مشغله‌های کاری آنقدر زیاد است که خانواده ها فرصتی برای تفریح ندارند،  گفت:‌ به همین دلیل معمولا خانواده‌ها در ساعات پایانی شب به تفریح می‌پردازند اما  از آنجایی که صنوف و مراکز تفریحی با تاریکی هوا  به سمت تعطیل شدن می رود،خانواده ها مکان تفریحی مناسب ندارند.

وی با بیان اینکه  شروع حیات شبانه شهر می‌تواند گام موثری در راستای رفع شب مردگی و ایجاد فضاهای تفریحی برای خانواده‌ها باشد، ادامه داد: یکی از جاذبه‌های تفریح در شب "ون کافه ها" هستند که در کنار آنها می‌توانند تیم های هنری و... نیز برای پرکردن اوقات فراغت حضور یابند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت ون کافه ها مطلوب نیست و حتی با آنها بمانند سدمعبری برخورد می شود ، ادامه داد: امار دقیقی از تعداد ون کافه ها نیست و این در حالی است که هر روز تعدادشان بالا می‌رود و لازم است نسبت به شادماندی و کمک آنها اقدام شود و حتی می‌توان  سامانه‌ای برای ثبت‌نام  در راستای آغاز ساماندهی طراحی کرد.

سیف با بیان اینکه در مورد ساماندهی "ون کافه ها" به هیچ وجه بحث درآمدزایی نداریم  گفت: شهرداری تهران در حوزه ساماندهی "ون کافه‌ها"  صرفا نقش تسهیل‌گری و نه تصدی گری دارد و کاملا رایگان فضاها در اختیار ون کافه ها قرار داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه با حضور ون کافه ها می توانیم نقاط گردشگری شهر تهران را تقویت کنیم ادامه داد: به مناطق 22 گانه اعلام کردیم که فضاهای مناسب رد هر منطقه که ترافیک ایجاد نکرده و مزاحمتی هم برای صنوف و کسبه ایجاد نمی کند معرفی کنند تا به صورت دوره ای ون کافه ها در آن مناطق مستقر شوند.

سیف در پایان تاکید کرد: این اقدام شهرداری تهران کاملا رایگان و در راستای نقش تسهیل گری برای ساماندهی ون کافه ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۶۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان