//
کدخبر: ۱۱۵۱۰۸ //
یک مسئول آموزش و پرورش:

کوتاهی در گزینش معلم متخلف غرب تهران نشده بود

تهران- ایرنا- مدیرکل گزینش وزارت آموزش و پرورش گفت: پرونده شخص متخلف در یکی از مدارس منطقه 2 تهران بررسی و مشخص شد هیچ کوتاهی در گزینش وی صورت نگرفته است.

کوتاهی در گزینش معلم متخلف غرب تهران نشده بود
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد طاهر سلطانی روز سه شنبه در گردهمایی تخصصی گزینشگران آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران که به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد افزود: مستندات لازم مرتبط با این فرد را به دادگاه فرستادیم و ایرادی به کار گزینش گرفته نشد.

«موضوع آزار جنسی تعدادی از دانش آموزان دوره اول متوسطه مجتمع آموزشی معین تهران خرداد امسال خبرساز شد و احساسات مردم و مسئولان را سخت جریحه دار کرد به طوری که رهبر معظم انقلاب نیز آن را جنایت خواندند و در دستوری به رئیس قوه قضاییه، محاکمه سریع محکومان را خواستار شدند».

مدیرکل گزینش وزارت آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود همچنین گفت: مدارس غیردولتی بیش از 60 درصد کار گزینش ما را در بر می گیرد و تا زمانی که فردی تأییدیه گزینش نداشته باشد حق ورود به کلاس درس ندارد.

طاهر سلطانی بیان کرد: گزینش در سه محور اخلاقی، سیاسی و اعتقادی انجام می شود و بعد از آن استعلام های مورد نیاز صورت می گیرد و تا اتمام پرونده رای صادر نخواهد شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: آموزش و پرورش اساس همه گزینش ها است و حساسیت بسیاری در این خصوص وجود دارد، زیرا ما فرزندان را در اختیار معلمان قرار می دهیم.

مدیر کل گزینش آموزش و پرورش اظهارداشت: در صورتی که فردی در مرحله گزینش رد صلاحیت شود پرونده وی در سه مرحله مورد بررسی و تجدیدنظر قرار می گیرد و در نهایت رای نهایی در هیات مرکزی بررسی و صادر می شود.

وی ادامه داد: در سال جاری بالغ بر 17 هزار نفر ازطریق آزمون استخدام پیمانی شدند و از 13 مرداد ماه مصاحبه تخصصی و بازبینی پرونده آغاز می شود.

مدیرکل گزینش وزارت آموزش و پرورش افزود: بر اساس توافق های صورت گرفته از 25 شهریورماه بر اساس لیست سازمان سنجش یک برابر ظرفیت به گزینش معرفی می‌شود و تا 25 مهرماه نتایج گزینش اعلام خواهد شد.

رضا روستایی مدیر هسته گزینش شهرستان های استان تهران نیز گفت: این گردهمایی با محوریت آزمون استخدام پیمانی ماده 28، دانشگاه فرهنگیان و جذب غیردولتی برگزار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه بیشترین سهمیه میزان جذب در سطح کشور مربوط به شهرستان های استان تهران است اظهارداشت: در سال جاری یک هزار و 547 نفر سهمیه جذب شهرستانهای استان تهران در همه رشته ها است که از 13 مرداد ماه مصاحبه تخصصی این افراد آغاز می شود و بعد از بررسی صلاحیت ها این افراد مشغول به کار می شوند.

این مقام مسئول در خصوص سهمیه آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز گفت: سهیمه آموزش و پرورش دماوند در جذب آزمون استخدام پیمانی 23 نفر است که 16 نفر از افراد به صورت عادی و هفت نفر از طریق سهمیه ایثارگران جذب خواهند شد.

همچنین یدالله شهباز بیگی معاون پشتیبانی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران بیان کرد: نباید انتخاب برخی افراد برای پست ها به دلیل اصرار برخی افراد دیگر باشد تا بدین صورت دچار نابسامانی نشویم.

وی افزود: برخی معیار های گزینش همانند سالهای ابتدایی تدوین این شاخص هاست که باید در این خصوص مولفه ها بروزرسانی شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان