//
کدخبر: ۱۱۳۷۲۳ //

بازنشستگان و حقوق هایی که جوابگو نیست!

مدیر کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:80 درصد بازنشستگان عضو صندوق حقوقی کمتر از 2 میلیون و 400 هزار تومان دریافت می‌کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 اکبر شیرمحمدی مدیر کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار حدود 80 درصد بازنشستگان عضو صندوق حقوقی کمتر از 2 میلیون و 400 هزار تومان دریافت می‌کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر  تعداد اعضای صندوق بازنشستگی کشوری به حدود یک میلیون و 380  هزار نفر می‌رسد و این آمار مجموع بازنشستگان و موظفی بگیران صندوق را شامل می‌شود.

مدیر کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه 17 درصد از حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را موظفی بگیران و مابقی را بازنشستگان دستگاه‌های مختلف تشکیل می‌دهند، گفت: بر اساس آمار بیشترین تعداد حقوق بگیران را بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.

شیرمحمدی در تشریح جزئیات موظفی بگیران صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: حقوق بازنشستگان فوت شده به خانواده آنان به عنوان موظفی بگیر پرداخت می‌شود و همان طور که گفته شد، بر اساس آخرین بررسی‌ها 17 درصد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی را موظفی بگیران و یا خانواده‌های آنان تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان نخستین بار در قانون بودجه دولت و با اولویت بازنشستگانی که حقوق زیر 2 میلیون تومان دریافت می‌کنند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیر کل فنی صندوق بازنشستگی کشوری یادآور شد: حقوقی که به کارمندان از کار افتاده و همچنین حقوقی که به خانواده بازنشستگانی که فوت می‌کنند، پرداخت می‌شود، با عنوان موظفی بگیر از صندوق بازنشستگی کشوری از آن تعبیر می‌شود.

شیرمحمدی خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین آمار 275 هزار نفر از حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری را موظفی بگیران تشکیل می‌دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۷۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان