//
کدخبر: ۱۱۳۶۶۲ //

گزارش عملکرد شهرداری سرابله درشورای پنجم

گزارش عملکرد شهرداری سرابله درشورای پنجم
به گزارش فرتاک نیوز،

 جواد پورقیصر سخنگوی شورای شهر سرابله در گفت‌وگو با فرتاک نیوز ایلام اظهارکرد: با شروع به کار شورای پنجم در شهر سرابله در حوزه عمرانی وتوسعه عمران شهری در محدوده این شهر اقدامات مثبتی انجام گرفته است که می‌تواند نویدی برای شهروندان عزیز باشد.

وی افزود: هر چند شهرسرابله نیازمند زیرساخت‌های فراوانی در حوزهای مختلف می‌باشد ولی می‌توان با همکاری مردم وهمدلی شورای شهر گام‌های موفقی برای توسعه این شهر برداشته شود.

پورقیصر با اشاره به عملکرد شورای دور پنجم در مورد فعالیت‌های شهرداری سرابله، گفت: از بدو شروع شورای پنجم باتوجه به کمبود اعتباری که داشتیم ولی طرح‌ها وفعالیت‌های عمرانی زیادی که تأثیر مهمی در رونق وتوسعه شهرسرابله داشته انجام گردیده است.

سخنگو شورای شهر گفت: فعالیت‌هاو اقدامات عمرانی که انجام گرفته ازجمله: موزاییک فرش معابر ۲.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال،آسفالت ۳۲.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، جدول‌گذاری ۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تعریض خیابان ولیعصر ۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، احداث سرویس بهداشتی ۵۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تکمیل رستوران دریاچه ۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تکمیل سیلبند ۲.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، روشنایی پارک ها ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، تلویزیون شهری ۱.۱۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، آلاچیق ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، حفاری و مطالعات زمین شناسی ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، پارک محله کارکنان ۴.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، زیرسازی معابر و بیس ریزی ۱.۸۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال، انجام شده (۳۳.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال)، در حال انجام (۲۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال) که از این اعتبار مبلغ ۲۶.۱۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل اعتبارات داخلی و مبلغ ۳۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال از محل اعتبار استانی تخصیص پیدا کرده است.

پورقیصر ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط شورای شهر دور چهارم و این دوره و همچنین معاونت محترم عمرانی و فرماندار شهرستان  مبلغ ۴۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ جهت اجرای تقاطع غیر همسطح و مبلغ ۱/۵میلیارد برای ورودی سرابله از سمت بیمارستان امام علی(ع) مصوب گردید که درروزهای آینده این طرحهای مهم باشرایط قانونی برای اجرا به پیمانکار وگذار می‌گردند.

وی افزود: ازجمله طرح مهمی که در دست‌اقدام است اجرای پروژه بلوار فاتحان میمگ است که در سفر شهرستانی استاندار برای تکمیل این پروژه مبلغ یک میلیارد اختصاص داده شد تا این که طرح درسال ۹۷ به اتمام برسد.

پورقیصر ادامه داد: شهرداری بدنبال تفاهم با مالکین محدوده بلوار فاتحان میمگ است که ضمن تفاهم با مالکین ودر راستای سفر شهرستانی استاندار محترم مبنی براجرایی بلوارفاتحان میمک به عنوان یکی از ورودی‌های مهم شهر سرابله این طرح مهم درهفته‌های آینده  کارعملیاتی آن توسط شهرداری شروع گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۳۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان