//
کدخبر: ۱۱۲۸۱۹ //
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد

حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی درباره مصوبه اخیر دولت مبنی بر حذف فوق‌العاده شغل از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ارائه کرد و گفت: این مصوبه از امسال اجرا می‌شود.

حذف «فوق‌العاده ویژه» از پاداش پایان خدمت بازنشستگان
به گزارش فرتاک نیوز،

علی الهیار ترکمن درباره علت حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی اظهار کرد: حذف فوق‌العاده ویژه از پاداش پایان خدمت جزو مصوبات دیوان محاسبات است که دولت به همه دستگاه‌ها ابلاغ کرده است.

وی افزود: تا زمانی که شخص شاغل است و حقوق دریافت می‌کند فوق‌العاده را در حقوقش را دارد. اما پس از فراغت از شغل از حالت مستمر خارج شده و در محاسبه پاداش پایان خدمت لحاظ نمی‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اجرای این مصوبه گفت: این مصوبه عطف به‌ماسبق نمی‌شود و از امسال به اجرا در می‌آید. تاریخ اجرا را هنوز به طور قطعی اعلام نکردند و ممکن است نیمه دوم سال باشد.

الهیار در پاسخ به اینکه با حذف فوق‌العاده ویژه چه میزان از دریافتی پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته کاسته خواهد شد؟ گفت: بستگی به درصدی دارد که به دستگاه‌ها ابلاغ شده است. فوق‌العاده از حدود ۲۵ درصد تا ۵۰ درصد در دستگاه‌های اجرایی متفاوت است و در آموزش و پرورش ۳۲ درصد است. این درصد در فرمولی قرار گرفته و محاسبه می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۲۸۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان