//
کدخبر: ۱۱۱۳۷ //

آخرین جزییات تبدیل اوین به پارک/ زمین‌های اوین فاقد سند است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت: مجموعه سازمان زندان‌ها در خصوص بخشی از زمین‌های اوین ابهاماتی دارند و مطمئن نیستند که آیا زمین‌ها سند دارد یا خیر.

آخرین جزییات تبدیل اوین به پارک/ زمین‌های اوین فاقد سند است

ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت تملک زندان اوین، اظهار داشت: زندان اوین مشکل سند دارد و این موضوع را مدیر کل زندان‌های استان تهران نیز تأیید کرده است.

وی با بیان اینکه سازمان زندان‌ها در خصوص سند دار بودن بخشی از زمین‌های اوین تردید داشت، افزود: سازمان زندان‌ها اعلام کرد که بخشی از زمین‌های این مجموعه فاقد سند است و به دلیل اینکه به این زودی‌ها مشکل آن حل نمی‌شود، خود آنها این موضوع را دنبال نمی‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران تأکید کرد: هر زمانی که مشکل برطرف شود شهرداری تهران آمادگی دارد که در قالب تفاهم‌نامه قبلی با آنها توافق کند.

امانی ادامه داد: بر اساس قانون شهرداری تنها زمینی را می‌‎تواند تملک کند که اسناد قطعی و رسمی داشته باشد و مالک آن نیز مشخص باشد.

وی تصریح کرد: اگر سازمان زندان‌ها نمی‌تواند با مالکان توافق کند آن را به عهده شهرداری بگذارد تا در خصوص آن توافقاتی را انجام دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران با بیان اینکه همچنان مجموعه سازمان زندان‌ها در خصوص بخشی از زمین‌های اوین ابهاماتی دارند، گفت: آنها مطمئن نیستند که آیا اصلا زمین‌ها سند دارد یا خیر و اگر سند دارد مالک آن کیست؟

امانی افزود: بدون شک این موضوعات مانع از آن می‌شود که ما بتوانیم با سازمان زندان‌ها در خصوص زندان اوین توافق کنیم و خود آنها هم این موضوع را تأیید می‎کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۱۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان