//
کدخبر: ۱۰۷۶۶۲ //

مستمری مددجویان بهزیستی از این ماه افزایش می یابد

رئیس سازمان بهزیستی گفت: افزایش 14 درصدی مستمری مددجویان زیر پوشش این سازمان از تیر ماه جاری اعمال می شود.

مستمری مددجویان بهزیستی از این ماه افزایش می یابد
به گزارش فرتاک نیوز،

 انوشیروان محسنی بندپی روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از یک واحد نساجی در مشهد افزود: مستمری مددجویان زیر پوشش سازمان بهزیستی پارسال نیز با بیشترین میزان رشد به میزان 3.4 برابر افزایش یافته بود. امسال نیز بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی 14 درصد دیگر در میزان مستمری مددجویان افزایش اعمال می شود.

وی ادامه داد: همچنین امسال با هدف حمایت از مددجویان زیر پوشش برنامه ساخت 57 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در دستور کار سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: اشتغال و کارآفرینی نیز از سیاستها و برنامه های مهم این سازمان در سطح کشور می باشد که بطور جد مورد پیگیری است.

وی همچنین به اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی در قالب بهره برداری از یک واحد نساجی در مشهد اشاره و بیان کرد: این اقدام در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی با همکاری بهزیستی و خانه صنعت و معدن در چارچوب طرح مشارکت اجتماعی در نهضت اشتغال (مانا) عملیاتی شده است.

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی مرحله نخست واحد دوزندگی شرکت تولید پارچه پوشاک مهساتوس با بکارگیری 160 نفر از مددجویان بهزیستی به بهره برداری رسید. این واحد تا مرحله نهایی بکارگیری هزار مددجوی سازمان بهزیستی را در برنامه دارد.

سازمان بهزیستی هم اینک افزون بر 1.5 میلیون نفر از معلولان را در سطح کشور زیر پوشش حمایتی خود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۷۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان