//
کدخبر: ۱۰۶۱۲۶ //
فرماندار کرمانشاه:

در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم

اعتبارات استانی۶۱میلیارد تومان در نظر گرفته شد.

در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

کمیته برنامه‌ریزی شهرستان کرمانشاه با حضور فرماندار و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و طهماسبی دبیر کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و رؤسای ادارات و ارگان‌هادر سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

photo_jpg (2)

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه در این نشست گفت: امسال۱۴۳میلیارد تومان توازن و ۶۱میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در کمیته برنامه‌ریزی در نظر گرفته شده که ۲۷میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان آن مربوط به نفت و مناطق محروم، ۲۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان استانی و بقیه برای الزامات که مربوط به پایگاه‌های مقاومت بسیج،طرح های هادی روستایی و حوزه های علمیه درنظر گرفته شده ونمیتوان از این اعتبارات است.

photo_jpg (4)

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته در بحث اعتبارات استانی ۳۰درصد کاهش داشته‌ایم.

فرماندار کرمانشاه گفت: درخواست ادارات ۲۵۰ تا ۲۶۰ میلیارد تومان است که با توجه به اعتبار ۶۱ میلیارد تومانی جوابگوی همه درخواست‌ها نیستیم و باید شرایط را درک کنیم و پروژه‌هایی که مهم هستند و یا در سال گذشته اعتبار شده و تکمیل نشده‌اند را با رعایت فصل و برنامه در الویت قرار دهیم.

رنجبر ادامه داد: البته شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه به کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اجازه داده که با توجه به فصل و برنامه بتوانیم ۳۰ درصد توازن را برقرار کنیم.

photo_jpg (6)

وی افزود: ۱۴۳میلیارد تومان در بحث توازن داریم و در صورتی که روسای محترم ادارات نظر و پیشنهادی دارند در مدت زمان یک هفته پیشنهادات خود را ارائه دهند تا در کمیته برنامه‌ریزی  آنها را عنوان و تغییرات را اعمال نماییم.

فرماندار کرمانشاه گفت: :در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته‌ایم و دشمن با تمام توان به میدان آمده  و امروز هر فرد ایرانی وظیفه دارد با تمام نیرو از ایران و ایرانی حمایت کند.

رنجبر ادامه داد: در نشست دیروز با رئیس جمهور به نکته مهمی اشاره شده که در ادارات ما باید صرفه‌جویی را مد نظر قرار دهیم و در بحث صرفه‌جویی باید بهتر از گذشته درخشید.

photo_jpg (3)

 طهماسبی دبیر کمیته برنامه‌ریزی نیز گفت: پارسال ۸۵ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که ۶۸ درصد آن استانی بود و بین شهر و روستا توزیع می‌شد.

وی افزود: درنشست شورای برنامه‌ریزی توسعه فصل و برنامه‌ای مصوب شد که از چهار الگوی برنامه ششم توسعه و محدودیت عمده شاخص‌ها نسبت به سال قبل و حداکثر بین فصول می‌توانیم جابه‌جایی داشته باشیم.

طهماسبی  از عبدالرضا مصری، احمد صفری و قاسم جاسمی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شهر کرمانشاه  تقدیر و تشکر کرد وگفت: پارسال نقدینگی توازن پرداخت شد و امسال هم از نمایندگان محترم تقاضا داریم که در این زمینه اقدام کنند و در زمینه افزایش نقدینگی همچنان تلاش کنند.

وی افزود: سعی می‌کنیم این کمیته را هر سه ماه یکبار برگزار کنیم و عملکرد دستگاه‌ها را رصد نماییم.

خبرنگار: طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۶۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان