//
کدخبر: ۱۰۴۵۴۶ //

خبر خوب به مسافران خارجی/بی معطلی وارد مشهد می شوید!

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: صدور روادید الکترونیکی موجب کاهش قابل توجه معطلی مسافران خارجی هنگام ورود به مشهد خواهد شد.

خبر خوب به مسافران خارجی/بی معطلی وارد مشهد می شوید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ابوالفضل مکرمی فر بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از شنبه هفته جاری در تعامل وزارت امور خارجه و نیروی انتظامی روادید الکترونیکی جای روادید کاغذی را گرفته است.

وی افزود: با این اقدام اطلاعات روادید به صورت سیستمی در گیت گذرنامه پلیس خوانده می شود و برچسب روادید که پیش از این در گذرنامه مسافران خارجی الصاق می شد حذف شده است.

مکرمی فر ادامه داد:این تصمیم، ­موجب بالا رفتن سرعت و دقت ورود مسافران به کشور خواهد شد و صدور روادید الکترونیکی موجب سهولت مراجعات و کاهش قابل توجه معطلی مسافران هنگام  ورود به مشهد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی تصریح کرد: با پوشش کامل روادید الکترونیکی به هتل ها و دیگر مراکز دسترسی داده خواهد شد تا با استعلام کد و شماره گذرنامه فرد، از داشتن روادید اطمینان حاصل کنند.

وی گفت: با راه اندازی این سامانه دیگر امکان جعل روادید وجود نخواهد داشت و باحفظ یکپارچگی موجب­ دقت و افزایش سرعت  نیز می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۴۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان