//
کدخبر: ۱۰۳۰۸۳ //
تشکر استاندار کرمانشاه از اقدامات بهزیستی در مناطق زلزله‌زده

استاندار کرمانشاه، آسیب آثار روحی و روانی نشأت گرفته از زلزله بسیار زیاد است

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای معاونان از اقدامات بهزیستی در مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد

استاندار کرمانشاه، آسیب آثار روحی و روانی نشأت گرفته از زلزله بسیار زیاد است
به گزارش فرتاک نیوز،

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای معاونان از اقدامات بهزیستی در مناطق زلزله‌زده تقدیر و تشکر کرد و گفت: بهزیستی از بین دیگر ارگان‌ها دستگاه‌هایی بود که اقدامات ارزشمند و چشمگیری در بخش‌های امداد و نجات، اسکان دائم و موقت، و بازسازی روحی و روانی آسیب دیدگان تا آخرین مرحله کار داشت و برای نخستین باراست که یک فعالیت علمی دربحران‌ها و بلایا با این چنین مدیریتی توسط بهزیستی در حال انجام است.

وی افزود: با سه دستور کار بررسی آسیب‌های اجتماعی استان، اشتغال حمایتی و مناطق زلزله‌زده، خواستار توجه بیشتر بهزیستی کشور به این مقولات شد.

به گفته استاندار کرمانشاه، آثار روحی و روانی نشأت گرفته از زلزله موجب صدمات بسیار زیادی به افراد آسیب دیده شده است که بی‌تردید تا پایان عمر همراه حادثه دیدگان خواهد بود و در این زمینه نمی‌توان منکر اقدامات مهم و مؤثر سازمان بهزیستی شد.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور هم در این دیدار گفت: این حادثه از جمله حوادث تأسف برانگیز بود و از مدیریت قوی و روابط اجتماعی، سیاسی و رسانه‌ایی استاندار کرمانشاه تقدیر و تشکر کرد.

وی به اقدامات سریع به موقع و دلسوزانه بهزیستی استان کرمانشاه در پی این حادثه اشاره کرد و  افزود: بهزیستی از بدو رویداد با تشکیل ستاد بحران در سازمان و اعزام تیم مدیریت بحران در کرمانشاه تلاش کرد تا نهایت همکاری را در مدیریت حادثه با استان داشته باشد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: دو مرکز توانبخشی در شهرستان‌های زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی احداث خواهد کرد.

وی افزود: سازمان بهزیستی در پی اقدامات تخصصی در حوزه‌های توانبخشی، اجتماعی و پیشگیری اقدام به انعقاد تفاهم نامه‌هایی برای احداث مسکن مددجویان کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۳۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان