//
کدخبر: ۱۰۲۰۲۶ //

آخرین وضعیت جوی و راه‌های شمال کشور

درحال حاضر ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است که نشان می‌دهد هنوز موج برگشت مسافران آغاز نشد.

آخرین وضعیت جوی و راه‌های شمال کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 به روز پایانی تعطیلات نزدیک شدیم که معمولا مسافران سفرهای خود را به این روز موکول می‌کنند که باتوجه به حجم زیاد حضور مسافران، اقدام خوبی برای سفر نیست و ممکن است درگیر صف‌های طولانی ترافیک شوند.

باتوجه به شرایط مساعد جوی، مسافران علاقه‌مند هستند ساعات خوبی را در این سفر تجربه کنند به همین دلیل بازگشت از سفر را به ساعات پایانی موکول می‌کنند.

برای تعطیلات عید فطر امسال نیز همانند سایر روزهای تعطیل شاهد حضور مسافران زیادی در استان بودیم؛ به‌‌طوری‌که نوروز دیگری در استان رقم خورد و همانند نوروز محورهای مازندران قرار است مسیر بازگشت مسافرانی شود که از راه‌های دور و نزدیک وارد این استان سرسبز شدند.

موج بازگشت مسافران هنوز آغاز نشد

رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان به فارس گفت: درحال حاضر ترافیک در محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است که نشان می‌دهد هنوز موج برگشت مسافران آغاز نشد.

علیرضا قدمی بیان کرد: قرار بود محدودیت ترافیکی در محورهای هراز و کندوان از ساعت ۱۲ آغاز شود که به‌دلیل عادی بودن ترافیک به ساعت ۱۴ موکول شد و دو ساعت با تاخیر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی کامیون‌ها تا ساعت ۱۲ فردا از محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: محدودیت تردد تریلی از ساعت هشت امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: باتوجه به اینکه بازگشت مسافران آغاز نشده توصیه ما به بخشی از مسافران است که زمان بازگشت از سفرها را به فردا موکول کنند.

تداوم آسمانی صاف در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز درباره آخرین وضعیت هوا به خبرنگار فارس، گفت: امروز آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری بوده و در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر شاهد رشد ابر، رگبار و رعدوبرق پراکنده و وزش باد هستیم.

احمد اسدی با بیان اینکه فردا همین وضعیت ادامه دارد، افزود: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه شرایط برای بارش‌های پراکنده فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: دریای مازندران نیز به‌صورت موج کوتاه در برخی ساعت افزایش موج پیش‌بینی می‌شود که لازم است مسافران و هم‌استانی‌ها در محدوده طرح دریا و با رعایت نکات ایمنی شنا کنند.

دریای مازندران کاملا آرام است

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران نیز به فارس، گفت: دریای مازندران کاملا آرام بوده و ارتفاع موج حداکثر ۲۰ سانتی‌متر است.

باقر سلطانی با اشاره به اینکه این وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد، گفت: براساس «بویه‌ها» از صبح روز دوشنبه شاهد افزایش موج خواهیم بود‌.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۲۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان