//
کدخبر: ۱۰۱۵۰۰ //

تشکیل نشست هم‌اندیشی با مبحث خشونت علیه زنان در فرمانداری کرمانشاه

تشکیل نشست هم‌اندیشی با مبحث خشونت علیه زنان در فرمانداری کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

نشست هم‌اندیشی با مبحث خشونت علیه زنان باحضور سیروس خانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کرمانشاه، دکتر بهروز حمزه قائم مقام معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه، حیدری مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و جمعی از بانوان در مشاغل بهزیستی، دادگستری، نیروی انتظامی، پزشکی قانونی، ادارات و ارگان‌های مرتبط با جرائم و بحث خشونت علیه زنان در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد.

photo_۲۰۱۸-۰۶-۱۳_۱۷-۴۹-۵۸

براساس این گزارش؛ در این نشست در مورد خشونت‌هایی که بر علیه زنان در جامعه صورت می‌گیرد و نحوه برخورد با آن و نتایج حاصل از این خشونت در ساختن خانواده‌ای خشن بحث و گفت‌وگو شد، و عنوان شد که نمی‌توان در هیچ جامعه‌ای ثابت کرد که خشونت علیه زنان صورت نمی‌گیرد.

این گزارش حاکی است که در این نشست آمار و جرائم حاصل از خشونت علیه زنان مورد بررسی قرار گرفت و گفته شد فرزندانی که در خانواده شاهد خشونت بر علیه زن‌ها هستند بعدها اقدام به خشونت برایشان عادی و طبیعی تلقی می‌شود.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که مشکل اساسی در جامعه ما نبود مهارت در ارتباط کلامی و عاطفی عنوان شد و بهترین راهکار برای حل این مشکل آموزش زندگی از دوران تحصیل و روش صحیح رفتار با همسر در حل و بهبود این معضل اجتماعی در نظر گرفته شد.

در ادامه این گزارش آمده است که طبق آمار پزشکی قانونی اعلام گردید در سال ۹۶حدود۱۹۱۳مورد همسر آزاری به ثبت رسیده که ۱۴۰۴نفر در شهر کرمانشاه و ۵۰۹ تن در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه به اعمال خشونت علیه زنان پرداخته‌اند.

در پایان این نشست از مدعوین و اعضا و گروهای ngo درخواست شد در صورتی که راهکار و پیشنهادی در مورد کمک به حل این مشکل و معضل اجتماعی دارند عنوان کنند.

خبرنگاران: طیبه دولت‌آبادی و فاطمه زردویی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۵۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان