//
کدخبر: ۴۱۷۳۴۴ //

پشت پرده استوری جنجالی مدیر تراکتور!

سعید مظفری‌زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور می‌گوید استوری مدیر اجرایی این تیم تنش‌زا نبود.

پشت پرده استوری جنجالی مدیر تراکتور!
به گزارش فرتاک نیوز،

 سعید مظفری‌زاده در واکنش به اظهارات سلیمی، مدیر تیم تراکتور مبنی بر اینکه فحاشی و شعار علیه شجاع خلیل‌زاده را نشنیده‌اند، عنوان کرد: نمی‌دانم سلیمی چرا این حرف را می‌زند چون در آنجا بود. از پایان نیمه اول شاهد پرتاب ترقه و برخورد تماشاگران با هواداران خودمان بودیم و برای اثبات این مسئله می توانید به دوربین های ورزشگاه نقش جهان مراجعه کنید.

او با اشاره به فحاشی علیه شجاع خلیل‌زاده گفت: از دقیقه چهارم مسابقه به کاپیتان ما فحاشی شد و تا پایان مسابقه ادامه داشت. من این مسئله را به مسؤولان برگزاری مسابقه گفتم تا پیگیری کنند.

مدیر تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: بازهم از همکاری هیئت فوتبال اصفهان و تمام عوامل انتظامی تشکر می‌کنم ولی نمی‌توانم از حق  حقوق تماشاگران و بازیکنان خودمان بگذرم. گناه شجاع که ۹۰ دقیقه فحاشی نسبت به او شد، چه چیزی است؟ گزارش ناظر و نماینده مسابقه را ببینید و صحبت کنید.

مظفری‌زاده در مورد دلیل استوری جنجالی و تنش‌زاد رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تیم تراکتور پس از دیدار با سپاهان که وعده بازی برگشت را داده بود، ابراز کرد: از مدیر اجرایی باشگاه سوال کردم که او گفت برای جبران نتیجه در بازی برگشت این استوری را گذاشتم ولی آن بحث تماشاگر، یک موضوع هیجانی و به نوعی صحبت برای دلداری به هواداران بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۳۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان