//
کدخبر: ۴۰۴۹۰۴ //

می‌خواستم به پرسپولیس بیایم ولی رحمتی اجازه نداد | برای آن‌که بتوانم رضایت‌نامه بگیرم خانه‌ام را فروختم!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای آن‌که بتوانم رضایت‌نامه بگیرم خانه‌ام را فروختم تا پول انتقالم به پرسپولیس را فراهم کنم. اینجا جای تفریح و استراحت نیست و همیشه باید بهترین بود.

می‌خواستم به پرسپولیس بیایم ولی رحمتی اجازه نداد | برای آن‌که بتوانم رضایت‌نامه بگیرم خانه‌ام را فروختم!
به گزارش فرتاک نیوز،

فرشاد فرجی به حضورش در پرسپولیس اشاره کرد و یادآور شد: سالی که می‌خواستم به پرسپولیس بیایم رحمتی احازه نداد و مجبور شدم تا نیم فصل منتظر بمانم. نیم‌فصل شد اما چون پول جابجایی نبود خانه‌ام را فروختم و با قرض و بدهی هزینه رضایت‌نامه‌ام را جور کردم تا شرایط حضورم در پرسپولیس مهیا شود.

وی ادامه داد: در تیم احساس خوبی داشتم و جو بسیار صمیمی در تیم حاکم بود، در پرسپولیس هر روز باید تمرین کرده و فشار سخت تمرینات را هم تحمل کنید؛ اینجا جای استراحت نیست و فقط باید تلاش کرد تا بهترین باشی.

او تصریح کرد: گل‌محمدی شخصیت آرامی دارد و همین آرامش را هم به بازیکنان انتقال می‌دهد اما هیچکس نمی‌داند ما در پرسپولیس چقدر زحمت می‌کشیم. پرسپولیس اگر قهرمان شده مزد زحماتش را می‌گیرد و تمرینات ما به گونه‌ای است که فشار زیادی به بازیکنان وارد شده و میسر سختی را طی کرده‌ایم تا فاتح دو جام شویم.

فرجی تاکید کرد: مشکلی که الان فوتبال ما با آن مواجه شده این است که تیم‌های عربستانی به دنبال جذب بازیکان مطرح و به‌نام دنیا هستند اما در فوتبال ما به جای حمایت سقف قرارداد گذاشته و محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کنند که خوب نیست و دست و پای بازیکنان را می‌بندد. این مسایل باعث می‌شود پشت‌پرده‌های فوتبالی بیشتر شود و نباید وارد این مسیر بشویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان