//
کدخبر: ۳۹۹۵۰۲ //

رحمان رضایی: اشتباهات برای استقلال گران تمام شد

مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: به هر حال سرمربی تیم هوادار نظر شخصی خودش را ابراز داشته است. شاید این اظهار نظر انتقاداتی را داشته باشد.

 رحمان رضایی: اشتباهات برای استقلال گران تمام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

رحمان رضایی مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی از پیش‌بینی دقیق خود و تحقق‌اش صحبت می‌کند. رضایی از اقدام غیرحرفه‌ای بعضی از باشگاه‌ها در بیان برخی مسائل صحبت کرده و در رابطه با شانس تیم قهرمان و سایر موارد صحبت به میان می‌آورد.

چطور دقیق نتیجه دربی برگشت را پیش‌بینی کرده بودید!؟

مانند اتفاقی که فصل قبل برای پرسپولیس در دربی برگشت رخ داد در این فصل برای استقلال رخ داد. یحیی حاشیه‌های تیمش را بخوبی کنترل کرد و دقیقاً از دقیقه یک که تیمش برای برد به میدان رفت مشخص بود که عزم و اراده‌شان فقط پیروزی در دربی است. یحیی خیلی خوب تیمش را برای بردن در دربی تهییج کرد و دیدید حتی زمانی که نیمه دوم می‌خواست شروع شود یحیی وسط زمین بود و به شدت به بازیکنانش برای پیروزی روحیه می‌داد. در مجموع همه این عوامل موجب شد تا پرسپولیس مقابل استقلال به پیروزی برسد و سه امتیاز را با شایستگی کسب کند؛ نکته‌ای که به روزنامه‌تان در مصاحبه قبل از دربی‌ام گفته بودم و به این نکته دقیقاً اشاره داشتم که پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر دربی را می‌برد و دیدید که همین‌طور هم شد و بازیکنان پرسپولیس هم با ارائه بازی مالکانه و تسلط بیشتر بر توپ و میدان موفق به پیروزی شدند.

چرا با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس برای بازی مقابل پیکان تصمیم‌گیرنده نبود این همه حاشیه برایش به وجود آورده‌اند!؟

همه می‌دانند در این خصوص شورای تأمین و سازمان لیگ تصمیم‌گیرنده بودند و باشگاه پرسپولیس نقشی در تعیین محل بازی نداشت با وجود این بعضی از مدعیان به باشگاه پرسپولیس تاختند. در هر صورت جنگ‌های روانی همیشه بین مدعیان وجود داشته در حالی که اگر ضرر و منفعتی هم در کار باشد به دو تیم باز می‌گردد و تیمی به تنهایی ذی‌نفع نیست. جدا از این مسائل واقعیتی که در خصوص استقلال وجود دارد به این نکته بازمی‌گردد که تیم استقلال بعد از اینکه نتیجه بازی دربی را از دست داد دچار مشکل شد و اتفاقات بیرونی هم که برای این تیم رخ داد بیشتر به این تیم و باشگاه فشار وارد ساخت ضمن اینکه تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی هم شانس این تیم برای قهرمانی را بسیار اندک کرد تا به نوعی استقلال هم گرفتار مسائلی مانند اتفاقاتی که در دربی برگشت برای پرسپولیس رخ داد، شود و از قافیه مدعیان باز بماند. استقلال تیم خیلی خوبی دارد اما به هر شکلی که بود آن انتظاری که هواداران این تیم داشتند خیلی بیشتر از این جایگاهی است که تیمشان در آنجا قرار گرفته است به همین دلیل هواداران استقلال از نتایج اخیر تیمشان به نوعی عصبی شده‌اند.

در طرف مقابل اما به نظر تیم پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب کار کرده.

بله، پرسپولیس در چند بازی اخیرش خیلی خوب کار کرده و سه امتیاز حساس دربی را هم گرفته و بازیکنانش به لحاظ فنی و روحی بسیار قدرتمندانه کار کرده‌اند و اشتهای سیری ‌ناپذیری برای پیروزی دارند که واقعاً تحسین‌برانگیز است و مقابل حریفان به گونه‌ای بازی می‌کنند که انگار تاکنون قهرمان نشده‌اند. نتایج خیلی خوب پرسپولیس واقعاً هواداران پرسپولیس را خوشحال و امیدوار ساخته به شکلی که آنها به قهرمانی تیمشان در دو جام بسیار امیدوار هستند و از شرایط تیمشان بسیار خشنود هستند و به تیمشان و نتایجش می‌بالند.

در رابطه با قرعه پرسپولیس مقابل هوادار و اظهار نظری که مسئولان این باشگاه مبنی بر اینکه اگر بازیشان در ورزشگاه آزادی برگزار شود از بازی انصراف داده و به فیفا شکایت خواهند کرد چه نظری دارید؟

فکر می‌کنم چنین صحبت‌ها و ابراز نطراتی اصلاً برای فوتبال ما خوب نیست و به نوعی افت دارد و درواقع رسوایی برای فوتبال ما به بار می‌آورد چون فوتبال ما رصد می‌شود و چنین اظهار نظرهایی اصلاً زیبنده فوتبال ما نیست.

در رابطه با اظهار نظر عجیب سرمربی هوادار که ادعا کرده هر دو تیم سرخابی را شکست می‌دهد و قهرمان جام حذفی می‌شود چه نظری دارید؟

به هر حال سرمربی تیم هوادار نظر شخصی خودش را ابراز داشته است. شاید این اظهار نظر انتقاداتی را داشته باشد اما من نظری در این رابطه ندارم.

به نظرتان اگر بازی پرسپولیس و هوادار در جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شود حقی از تیم هوادار تضییع خواهد شد؟

هیچ حقی تضییع نخواهد شد. دو تیم قرار است فوتبال بازی کنند ضمن اینکه در این بین باید این مسأله را در نظر گرفت که دو تیم باید در ورزشگاه آزادی بازی کنند چون پرسپولیس هوادار زیادی دارد و برای تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال نمی‌توان در ورزشگاه دستگردی بازی انداخت چون مسائل حاشیه‌ای و کم‌ظرفیت بودن ورزشگاه ممکن است برای یک تیم مشکلات زیادی را به وجود بیاورد درواقع اگر ورزشگاه آزادی برای بازی بین هوادار و پرسپولیس تعیین شود مسأله امنیتی در نظر گرفته شده است.

احتمال اینکه دو تیم سرخابی به فینال برسند زیاد است؛ در این صورت شانس کدام تیم را بیشتر می‌دانید؟

خیلی اتفاقات ممکن است در صورت تقابل سرخابی‌ها در فینال رخ دهد اما این مسائل بستگی به این دارد که دو تیم در آن روز در چه شرایطی قرار داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان