//
کدخبر: ۳۵۰۰۶۹ //
مدیرکل هواشناسی لرستان خبر داد؛

وقوع پدیده گرد و غبار در آسمان لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از وقوع پدیده گرد و غبار، وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای در آسمان این استان خبر داد.

وقوع پدیده گرد و غبار در آسمان لرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

بهروز مرادپور با اشاره به ورود پدیده گرد و غبار به آسمان لرستان از امروز پنج شنبه اظهار داشت: همراه با پدیده گرد و غبار، وزش باد شدید و تندبادهای لحظه‌ای را در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به استمرار وضعیت گرد و غبار در آسمان لرستان تا روز شنبه بیان داشت: پدیده گرد و غبار را در شهرهای خرم آباد، ازنا ، الشتر ، الیگودرز، ایمان آباد، بدرآباد، بروجرد، پلدختر، دورود ، رومشکان ، چگنی ، کوهدشت و… را خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی لرستان از افت کیفیت هوا، کاهش دید افقی، اختلال در تردد، احتمال خسارت به برخی سازه‌ها به ویژه سازه‌های سبک و تجهیزات گلخانه‌ای، سقوط اشیا و… با وقوع پدیده گرد و غبار و وزش باد شدید در استان خبر داد.

مرادپور بر ضرورت اجتناب از قرار گرفتن در مجاور برخی سازه‌ها، عدم تردد در فضای باز برای همه گروههای سنی به ویژه بیماران قلبی، ریوی و سالمندان، پیشگیری از خسارت‌های احتمالی به تأسیسات حساس به گرد و خاک و… تاکید کرد و گفت: از بعدازظهر تا شب روز پنج شنبه در نقاطی از استان وقوع رگبارهایی به صورت پراکنده، گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود که اختلال در تردد و لغزندگی سطح جاده‌ها را به همراه دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۰۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان