//
کدخبر: ۴۳۶۶۷۱ //

سرپرست باشگاه سپاهان: علاقه‌مندیم قرارداد «مورایس» را تمدید کنیم، اما هر قراردادی دو طرف دارد

سرپرست باشگاه سپاهان پیرامون تمدید قرارداد "ژوزه مورایس" گفت: از عملکرد مورایس راضی هستیم و دوست داریم که همین فردا قرارداد او را تمدید کنیم، اما هر قراردادی دو طرف دارد.

 سرپرست باشگاه سپاهان: علاقه‌مندیم قرارداد «مورایس» را تمدید کنیم، اما هر قراردادی دو طرف دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مسعود نیکفر بین دو نیمه دیدار سپاهان و مس رفسنجان در جمع خبرنگاران حاضر شده و اظهار داشت: باعث افتخار است که در باشگاه پرافتخار سپاهان خدمت می‌کنم و امیدوارم که در تحقق اهداف باشگاه و شاد کردن دل مردم اصفهان مؤثر باشم، ساکت برای سپاهان زحمات زیادی کشید و از تلاش و زحمات او تشکر می‌کنم و من نیز سعی دارم تا استراتژی و خط‌مشی او را ادامه دهم.

وی افزود: قرار نیست که با رفتن و آمدن یک نفر، برنامه‌های باشگاه تغییر پیدا کند و سپاهان مسیر خودش را ادامه می‌دهد و شرکت فولاد مبارکه نیز همیشه از باشگاه حمایت کرده و این حمایت همچنان ادامه خواهد داشت.

سرپرست باشگاه سپاهان با بیان اینکه آرامش باشگاه را حفظ خواهیم کرد، متذکر شد: به عنوان مدیرعامل و سرپرست باشگاه تلاش ما بر تمدید قرارداد بازیکنان و تأمین خواسته‌های مورایس است، سپاهان یک باشگاه چند رشته‌ای است و به دنبال خدمت به جامعه ورزش اصفهان هستیم و اضافه شدن رشته‌های جدید به باشگاه باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به دوران حضورش در هیئت مدیره باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: زمانی که در هیئت مدیره باشگاه حضور داشتم، تلاش ما بر آن بود که با توجه به استعدادهای موجود در اصفهان تیم‌های متعددی را داشته باشیم، چون این شیوه بهترین روش برای سالم‌سازی جامعه ورزش است و بنابراین تلاش ما جذب نسل جوان و تلاش برای ایجاد جامعه سالم بود، این مسیر ادامه پیدا کرده البته با تصمیم هیئت مدیره چند تیم منحل شده که باید مورد بررسی قرار گیرد، تمرکز اصلی‌مان روی فوتبال است، اما با توجه به سیاست‌های باشگاه از رشته‌های دیگر نیز غافل نمی‌شویم.

نیکفر در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون وضعیت "امید نورافکن" و اضافه شدن این بازیکن به تیم فوتبال سپاهانف گفت: قرارداد نورافکن تعیین تکلیف نشده بود و از طرفی مصدومیت هم داشت، خوشبختانه شب گذشته با نورافکن به توافق رسیدیم و قراردادش امضا شد؛ در همین راستا تلاش کردیم تا محرومیت نورافکن با مصدومیتش مصادف شود و پس از آن به ترکیب تیم برگردد.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون برنامه باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد، عنوان کرد: تصمیم‌گیری برای تمدید قرارداد بازیکنان بر عهده مورایس است و در نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز سرمربی باید اسامی را در اختیار باشگاه بگذارد و بر اساس نظر او بازیکن جذب خواهیم کرد.

وی پیرامون تمدید قرارداد مورایس، خاطرنشان کرد: باشگاه از عملکرد مورایس رضایت دارد و تمایل داریم که همین فردا قراردادش را تمدید کنیم اما هر قراردادی دو طرفه است.

سرپرست باشگاه سپاهان در ادامه رسانه‌ها را مخاطب قرارداده و تاکید کرد: موفقیت هر تیمی بر 4 رکن بنا شده که رسانه، هواداران، بازیکنان و مدیریت فنی تیم این 4 رکن را تشکیل می‌دهند، اگر هر کدام از این مایه‌ها دچار تزلزل شود، ثبات تیم از بین خواهد رفت. از رسانه‌ها درخواست دارم که همچنان از سپاهان حمایت کنند، چون سپاهان تنها نماینده ایران در آسیاست و باید به سپاهان فراتر از یک تیم استانی و در قامت یک تیم ملی نگاه کرد.

وی در خصوص احتمال میزبانی تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه نقش‌جهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: نقش‌جهان با سرمایه‌گذاری گسترده‌ای که در آن انجام شده، برای برگزاری بازی‌های بزرگ به وجود آمده و در این راستا هماهنگی لازم را با مسئولین به وجود می‌آوردیم و تلاش می‌کنیم تا از این سرمایه ملی به نحو احسن استفاده شود، داشتن ورزشگاهی مثل نقش‌جهان باعث افتخار است و ارزش فوتبال ما در آسیا را به نمایش می‌گذارد و ما به عنوان مدیر باید تدبیر لازم را اتخاذ کنیم تا بتوانیم بازی‌ها را برگزار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۶۶۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان