//
کدخبر: ۴۲۵۱۷۱ //

عنایتی باز هم برنامه سرمربی استقلال را خراب می کند؟

نتیجه دیدار امروز تیم فوتبال امید تاثیر مستقیمی در برگزاری بازی تیم استقلال خواهد داشت.

عنایتی باز هم برنامه سرمربی استقلال را خراب می کند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

نگاهی به جدول مسابقات بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مشخص می‌کند نتیجه امروز تیم فوتبال امید کشورمان مقابل هنگ کنگ نقش موثری در ادامه یا عدم ادامه بازی‌های استقلال خواهد داشت.

طبق برنامه‌ریزی اعلام شده از سوی سازمان لیگ قرار است بازی هفته هفتم استقلال، روز شنبه پانزدهم مهرماه در شهر رفسنجان مقابل مس این شهر برگزار شود، اما با توجه به حضور چند بازیکن استقلال در جمع بازیکنان تیم امید فوتبال کشورمان در صورت پیروزی امروز تیم امید مقابل هنگ کنگ و صعود شاگردان رضا عنایتی (سرمربی تیم امید و آقای گل اسبق باشگاه استقلال) به مرحله نیمه نهایی مسابقه هفته هفتم استقلال به تعویق می‌افتد.

صعود تیم ایران به مرحله نیمه نهایی یعنی حضور در جمع ۴ تیم باقیمانده در این بازی‌ها تا تعیین تیم‌های اول تا سوم برای کسب مدال طلا، نقره و برنز. بنابراین بازی‌های تیم امید باز هم تا روز یکشنبه هفته آینده شانزدهم مهر ماه جاری ادامه پیدا خواهد کرد و این یعنی ادامه حضور ملی پوشان استقلال در چین.

در چنین شرایطی بدون شک تا زمان بازگشت کاروان تیم امید به ایران و شروع دوباره مسابقات استقلال این تیم لااقل تا اواخر مهرماه مسابقه ای نداشته و باز هم دیدارهایش لغو می شود. پیش از این نیز دیدارهای هفته پنجم و ششم به دلیل برگزای لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای آسیایی لغو شده بود. تا آبی ها بعد از بازی ششم شهریور با استقلال خوزستان همچنان قادر به بازی کردن در لیگ نباشند.

تیم فوتبال امید کشورمان امروز ساعت ۱۵به وقت تهران به مصاف هنگ کنگ می‌رود. قطعاً جواد نکونام و اعضای تیم استقلال نگاه ویژه‌ای به این دیدار خواهند داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان