تاریخ انتشار: 1397/09/02 20:13
کد خبر: 120628

پیکان 2- 3 فولاد/ دیداری عجیب ولی زیبا؛ کامبک پشت کامبک

در یک دیدار تماشایی و زیبا که در 10 دقیقه 4 گل به همراه داشت فولادی ها موفق شدند بعد از هفته ها ناکامی به پیروزی دست یابند.
پیکان 2- 3 فولاد/ دیداری عجیب ولی زیبا؛ کامبک پشت کامبک

تیم پیکان بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کرد. در دقیقه 3 شوت خطرناک محمد قاضی را احسان مرادیان در اختیار گرفت. در دقیقه 7 بازی ضربه سر خطرناک مگنو باتیستا را مرادیان مهار کرد تا در ده دقیقه اول بازی موفق شود دو واکنش خوب داشته باشد.

در دقیقه 30 این تیم فولاد بود که خطرناک نشان داد؛ ضربه خطرناک حسن بیت سعید را وحید شیخ ویسی مهار کرد. در دقیقه 53 تیم پیکان توسط عیسی آل کثیر خطرناک نشان داد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

شوت حسن بیت سعید از درون محوطه جریمه با اشتباه وحید شیخ ویسی تبدیل به گل اول بازی شد.

 ارسال مهدی مومنی را عیسی آل کثیر با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

در دقیقه 87 توپ درون محوطه جریمه به آل کثیر رسید و با یک ضربه دقیق این بازیکن دروازه را باز کرد. و در ادامه شوت زیبای سینا مریدی کار را برای فولاد به تساوی رساند.

در دقیقه 93 شلیک پریرا از درون محوطه جریمه گل سوم و پایانی بازی را برای فولاد به ثمر رساند.

ترکیب پیکان: وحید شیخ ویسی، سجاد مشکل پور،  حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، امیرحسین کریمی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، عیسی آل کثیر و محمد قاضی

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، پیمان شیرزادی، ایوب والی، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبدالله کرمی، مهدی زبیدی، فرشاد سالاروند، لوسیانو پریرا، سینا مریدی و رضا میرزایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oa87

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نریمان‌جهان به یاد هت‌تریک دور رفت