//
کدخبر: ۴۰۱۵۹ //

خامس رودریگز، هفتمین بازیکن مشترک تاریخ رئال مادرید و بایرن مونیخ

خامس رودریگز کلمبیایی پس از انتقال به بایرن مونیخ تبدیل به هفتمین بازیکن مشترک رئال مادرید و باواریایی ها شد. همه این بازیکنان به جز آلتین توپ یا با رئال با بایرن قهرمان اروپا شده اند. از این جمع فقط کروس با هر دو تیم به قهرمانی رسیده است.

خامس رودریگز، هفتمین بازیکن مشترک تاریخ رئال مادرید و بایرن مونیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

ژابی آلونسو و کروس در تابستان ۲۰۱۴ بین دو باشگاه مبادله شدند. ژابی پس از قهرمانی اروپا با رئال مادرید تصمیم گرفت که راهی بوندسلیگا شود و امسال در آلیانس آرنا از فوتبال بازنشسته شد. در نقطه مقابل کروس در سال ۲۰۱۴ با مبلغ ۲۵ میلیون یورو از بایرن به رئال پیوست تا نقشی کلیدی در دو قهرمانی اروپایی اخیر رئال داشته باشد. وی در دوران هاینکس هم با بایرن چمپیونزلیگ را برده بود.

حمید آلتین توپ در سال ۲۰۱۱ پس از چهار فصل حضور در بایرن به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوست. او در رئال مجموعا سیزده بازی داشت که با این تیم قهرمان لالیگا شد و در نهایت به گالاتاسرای ملحق شد. وی در حال حاضر بدون تیم است. نفر قبلی آرین روبن بود که از رئال مادرید به بایرن پیوست تا تبدیل به یکی از بازیکنان کلیدی باواریایی ها در سالهای اخیر شود.

زی روبرتوی برزیلی در سال ۱۹۹۷ در سن ۲۲ سالگی به رئال مادرید ملحق شد و با این تیم به قهرمانی اروپا رسید. او در یک سال فقط ۲۱ بازی در رئال داشت تا به فلامنگو برگردد. این بازیکن دوباره به اروپا برگشت تا در لورکوزن بازی کند و پس از آن شش فصل در بایرن حضور داشت که چهار بار با این تیم قهرمان بوندسلیگا شد.

یکی از مهمترین نقل و انتقالات میان رئال و بایرن هم پل برایتنر آلمانی بود. او هم مثل کروس پس از قهرمانی جام جهانی از بایرن به رئال ملحق شد که در سه فصل حضور در رئال دو لالیگا و یک جام حذافی کسب کرد. او پس از آن یک فصل در آینتراخت برانشوایگ حضور داشت و در سال ۱۹۷۸ به بایرن برگشت.

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان