//
کدخبر: ۳۹۴۳۷۸ //

پیروزی بایرن مونیخ و دورتموند در نبرد‌ بالانشینان/ لورکوزن با گلزنی آزمون برد

بیست‌و‌هفتمین دیدار از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی تیم‌های بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند و برد خانگی بایرلورکوزن در روز گلزنی مهاجم ایرانی این تیم پیگیری شد.

پیروزی بایرن مونیخ و دورتموند در نبرد‌ بالانشینان/ لورکوزن با گلزنی آزمون برد
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم بوندس‌لیگای آلمان، عصر امروز (شنبه) از ساعت 17 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بایرن مونیخ صدرنشین میزبان رده چهارمی خود فرایبورگ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

تک گل دقیقه 51 ماتیس دلیخت با شلیکی زیبا از راه دور منجر به ثبت هفدهمین پیروزی باواریایی‌ها شد تا این تیم با 58 امتیاز در صدر جدول بماند.

در دیگر بازی مهم، بوروسیا دورتموند رده دومی نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش تیم یونیون برلین را با نتیجه 2 بر یک شکست داد. دالن در دقیقه 28 و موکوکو در دقیقه 79 برای بوروسیا دورتموند گلزنی کردند و برنس در دقیقه 61 تنها گل یونیون برلین را به ثمر رساند.

با نتیجه این بازی دورتموند 56 امتیازی شد تا فاصله 2 امتیازی این تیم با بایرن مونیخ خفظ شود. یونیون برلین هم با 51 امتیاز همچنان در رده سوم است.

در بازی همزمان تیم بایرلورکوزن که سردار آزمون در آن توپ می‌زند، میهمان خود اینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو برداشت. در این بازی آزمون در دقیقه 70 به جای به جای آمین آدلی به میدان رفت و سومین گل تیمش را در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند. پیش از او آدلی در دقیقه 10 و دیابی در دقیقه 34 برای لورکوزن گلزنی کردند و تنها گل فرانکفورتی‌ها نیز توسط جبرییل ساو به ثمر رسید.

در سایر بازی‌ها نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ یک - کلن 3
ماینتس 2 - وردربرمن 2

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 20 به وقت تهران، هرتابرلین میزبان لایپزیگ خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۴۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان