//
کدخبر: ۳۹۳۸۰۴ //

جلسه‌ای مهم در باشگاه فولاد / جریان چه بود؟

جلسه‌ هماهنگی سرمربی و کادر فنی تیم بزرگسالان با مدیر و مربیان آکادمی باشگاه فولاد خوزستان برگزار شد.


جلسه‌ای مهم در باشگاه فولاد / جریان چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بر خلاف سال های گذشته، شب گذشته جلسه ای بین کادر فنی تیم بزرگسالان با مدیر و مربیان آکادمی فولاد برگزار شد، جلسه ای که باشگاه فولاد از آن به عنوان یک جلسه مهم یاد کرده است. در این جلسه بر تقویت آکادمی و استفاده از استعدادهای خوزستانی در تیم بزرگسالان تاکید شد.

باشگاه فولاد در این خصوص عنوان کرده است "جلسه‌ای به مدت سه ساعت بین علیرضا منصوریان و دستیاران او با علی اکبر مهدی‌پور، مدیر آکادمی باشگاه فولاد و کوروش بختیاری‌زاده، حبیب خدریان، میثم سلیمانی و دیگر مربیان فعال در آکادمی برگزار شد.

در این جلسه مهم که بعد از مدت‌ها بین کادر فنی تیم بزرگسالان و مسئولان آکادمی باشگاه فولاد برگزار شد، علیرضا منصوریان در جریان ریز کارهای انجام شده برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فولاد قرار گرفت. این جلسه صمیمی درحالی برگزار شد که سرمربی تیم فولاد خوزستان، تاکید ویژه‌ای بر روی استعدادیابی در استان برای کشف بازیکنان برتر خوزستانی در جهت تقویت آکادمی و در ادامه تیم بزرگسالان فولاد داشت. موضوعی که مورد استقبال مهدی‌پور و مربیان حاضر در آکادمی فولاد قرار گرفت.

هم‌چنین در این جلسه با هماهنگی طرفین مقرر شد مربیان آکادمی از این پس بتوانند جهت دانش افزایی و استفاده از تجربیات موجود در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یابند.

هم‌چنین دستیاران منصوریان ماموریت ویژه‌ای را از سوی او دریافت کرده‌اند. در همین راستا آن‌ها باید فعالیت تیم‌های پایه فولاد را به دقت زیر نظر گرفته و با کشف استعدادهای برتر، آن‌ها را به تیم بزرگسالان آورده تا در کنار ستاره‌های بزرگسال به تمرین بپردازند.

لازم به ذکر است، یکی از اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان استفاده حداکثری از ظرفیت آکادمی باشگاه و استعدادهای برتر استان خوزستان است و در همین راستا ارتباطی قوی بین علیرضا منصوریان و دستیارانش با آکادمی باشگاه فولاد شکل گرفته است."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۸۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان