//
کدخبر: ۳۹۳۲۲۳ //

اتفاقی عجیب/ هواداران به گل‌محمدی حمله ور شدند!

هواداران پرسپولیس با وجود برد مقابل مس رفسنجان از عملکرد تیمشان اصلا رضایت نداشتند.

اتفاقی عجیب/ هواداران به گل‌محمدی حمله ور شدند!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از شروع مجدد بازی‌های لیگ، پرسپولیس به مصاف مس رفسنجان رفت و موفق شد با برتری مقابل این تیم اختلاف ۴ امتیازی خود را با سپاهان صدرنشین حفظ کند. پرسپولیس درحالی به برتری مقابل مس رسید که اصلا نمایش خوبی نداشت و قرمزها با یک پنالتی جنجالی و البته مشکوک موفق شدند از سد حریف خود عبور کنند. پرسپولیس که در چند بازی اخیر امتیازات زیادی را از دست داده، خوب بازی نمی‌کند و همین موضوع هم صدای هوادارانش را درآورده است.

تیم یحیی در بازی مقابل مس بیشتر زمان بازی را با یک بازیکن بیشتر انجام داد ولی نتوانست برتری قاطعی را به‌دست بیاورد. حتی در بعضی از دقایق بازی این مس ۱۰ نفره بود که بازی را در اختیار داشت و پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود.

برد پرسپولیس و گرفتن ۳ امتیاز باعث نشد تا هواداران این تیم از گل‌محمدی انتقاد نکنند و نمایش نه‌چندان خوب تیم یحیی در شب برتری مقابل مس، سوژه اصلی پرسپولیسی‌ها بعد از برتری مقابل حریف بود. هواداران این تیم که اصلا از وضعیت تیمشان راضی نیستند ، به شدت به انتقاد از گل‌محمدی و تصمیماتش پرداختند و آن‌طور که مشخص است سرمربی پرسپولیس کار بسیار سختی برای راضی کردن هواداران سرخ خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۳۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان