//
کدخبر: ۳۸۹۳۷۵ //

اتفاقی عجیب در دیدار پرسپولیس و تراکتور

در اواسط نیمه دوم بازی پرسپولیس و تراکتور اتفاق جالبی رخ داد و یک نفر به مهدی ترابی گفت به خاطر مصدومیت حریف توپ را به بیرون نزند!

اتفاقی عجیب در دیدار پرسپولیس و تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در حالی موفق شد در یک بازی فوق العاده مهم بیرون از خانه مقابل تراکتور به برتری برسد که در اواسط نیمه دوم این بازی اتفاق جالب توجه ای رخ داد. در یک صحنه بازیکن تراکتور به دلیل آیب دیدگی روی زمین افتاده بود و بازیکنان پرسپولیس قصد داشتند به کار ادامه دهند. توپ در اختیار مهدی ترابی بود و این بازیکن ملی پوش بعد از چند ثانیه مکث تصمیم گرفت توپ را به بیرون بزند تا به وضعیت بازیکن آسیب دیده تراکتور رسیدگی شود.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که یک نفر از روی نیمکت پرسپولیس در آن لحظه با صدای بلند فریاد زد که بازیکنان پرسپولیس به کار ادامه دهند و توپ را بیرون نزنند. این فرد که مشخص نیست چه کسی بود، خطاب به ترابی گفت توپ را بیرون نزن و به کار ادامه بده.

این شخص معتقد بود بازیکن تراکتور می‌تواند به بازی ادامه دهد و مشکلش جدی نیست. از همین رو دلیلی برای بیرون زدن توپ وجود ندارد. با این حال ترابی توپ را به اوت زد و بعد از شروع مجدد بازی هم تراکتوری‌ها توپ را به بازیکنان پرسپولیس دادند تا آن‌ها بازی را شروع کنند. این اتفاق درحالی رخ داد که در بازی پرسپولیس و سپاهان، گل دوم طلایی پوشان درحالی به ثمر رسید که پرسپولیس 9 نفره بود.

یکی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل مصدومیت در بیرون از زمین بود و نمی‌توانست به کار ادامه دهد و یکی دیگر از بازیکنان این تیم هم در میانه میدان دچار آسیب دیدگی شده بود. با این حال سپاهانی‌ها اعتقادی به بازی جوانمردانه نداشتند و نه تنها توپ را به بیرون نزدند تا به وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس رسیدگی شود، بلکه به بازی خودشان ادامه دادند و گل هم زدند.

حتی رامین رضاییان ستاره سپاهان هم که در بازی با گل گهر چنین کاری را تکرار کرده بود و تیمش را به گل رساند، بعد از آن دیدار گفت هیچ تیمی جلوی سپاهان فیرپلی نکند و حتی اگر بازیکنی از این تیم روی زمین بود، به بازی ادامه دهند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۹۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان