//
کدخبر: ۳۶۵۶۷۶ //

اعلام میزان حق استقلال از انتقال کاوه رضایی به تراکتور

باشگاه تراکتور مبلغ سه میلیارد تومان بابت انتقال کاوه رضایی به باشگاه استقلال پرداخت خواهد کرد.

اعلام میزان حق استقلال از انتقال کاوه رضایی به تراکتور
به گزارش فرتاک نیوز،

کاوه رضایی پس از شایعات فراوان در نهایت امروز (سه‌شنبه) به طور رسمی با عقد قراردادی به تیم تراکتور تبریز پیوست تا حداقل یک نیم‌فصل در جمع شاگردان قربان بردیف حضور داشته باشد.

در این زمینه اما طی دو روز گذشته جلسات متعددی در دفتر کار محمدرضا زنوزی در تهران برگزار شد و در ابتدا اختلافاتی بین دو طرف برای عقد قرارداد وجود داشت. رضایی که با استقلالی‌ها قرارداد داخلی امضا کرده بود، برای جدایی از این تیم نیاز به رضایت این باشگاه داشت و شنیده می‌شود در گام اول باشگاه استقلال مبلغ پنج میلیارد را برای صدور رضایت‌نامه درخواست کرده بود که پس از دو روز مذاکره، در نهایت تراکتوری‌ها با پرداخت سه میلیارد تومان موفق شدند رضایت‌ باشگاه استقلال را برای انتقال کاوه رضایی تا نیم‌فصل جلب کنند.

ظاهراً طبق توافق صورت گرفته بین باشگاه‌های تراکتور و استقلال، قرار است کاوه رضایی در نیم‌فصل به جمع آبی‌پوشان تهرانی بازگردد و به این ترتیب این بازیکن تنها در 11 بازی آینده می‌تواند تراکتوری‌های را در لیگ برتر همراهی کند. باشگاه تراکتور علاوه بر مبلغ سه میلیارد تومان به باشگاه استقلال، رقم قابل توجهی را نیز به کاوه رضایی پرداخت خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۶۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان