//
کدخبر: ۳۶۰۳۲۷ //

یحیی به این ۷ بازیکن روی خوش نشان می‌دهد؟

شنیدیم نام ۷ بازیکن جوان توسط یحیی به لیست پرسپولیس اضافه‌شده که باید دید آیا درطول فصل به آنها فرصت خودنمایی خواهد داد یا نه

یحیی به این ۷ بازیکن روی خوش نشان می‌دهد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

هرچند یحیی گل‌محمدی این فصل تمایل داشت محمد خدابنده‌لو و امیر شهیم دو بازیکن جوان را این فصل در تیمش داشته باشد اما هر دو بازیکن راهی گل‌گهر سیرجان شدند تا مربی که به توجه نکردن به جوانان متهم بود، دستش از داشتن دو جوان خوب فوتبال دور بماند.

حال شنیدیم نام ۷ بازیکن جوان توسط یحیی به لیست پرسپولیس اضافه‌شده که باید دید آیا درطول فصل به آنها فرصت خودنمایی خواهد داد یا نه. ابوالفضل سلیمانی دفاع میانی، علیرضا خدادادی و امید فهیمی مهاجم، علی جودکی دفاع چپ، حمیدرضا رفیعی دروازه‌بان، محمد عمری و علیرضا خدایی جوانانی هستند که سهمیه زیر ۲۱ و ۲۳ سال برای پرسپولیس محسوب می‌شوند و در تمرینات این تیم حضور دارند و البته قرار است در اردوی خارجی پرسپولیس هم حضور داشته باشند. باید دید این نفرات چقدر شانس درخشیدن با پیراهن پرسپولیس را خواهند داشت. در این ‌بین عمری که فصل گذشته هم چند بازی برای قرمزها انجام داد بیشتر از سایرین شانس بازی دارد و در بازی‌های اخیر دوستانه هم در ترکیب اصلی قرار گرفته است. هرچند گفته می‌شود این حضور به‌خاطر مصدومیت ترابی بوده و با بازگشت شماره ۹ پرسپولیس، عمری هم نیمکت‌نشین خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۳۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان