//
کدخبر: ۳۳۶۹۱۰ //

چوکا برنده سبزترین بازی لیگ!

ساعاتی قبل دو تیم‌ چوکا تالش و پیام توس خراسان در ورزشگاه پوریای ولی شهر تالش به مصاف یکدیگر رفتند.

چوکا برنده سبزترین بازی لیگ!
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدار های هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور شاگردان علی نظرمحمدی در تیم‌ چوکا تالش میزبان تیم تازه لیگ دویی شده پیام توس خراسان بودند.

در این دیدار جذاب و دیدنی ابتدا چوکایی ها در دقیقه ۷۲ و با ضربه سر حمید خدابنده لو دروازه حریف خود را بازکردند تا حساسیت این بازی بیشتر از قبل شود.

در دقیقه ۹۰ بازی و در شرایطی که همه چوکا را برنده بازی می‌دانستند یونس علوی دروازه عقاب ها را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشد اما این پایان‌کار نبود و محمد آشتیانی در دقیقه ۹۲ تیر خلاص را به سمت دروازه نماینده مشهد شلیک کرد تا چوکا با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود عبور کند.

تالشان با این برتری نوزده امتیازه شدند و به صدرنشینی خود ادامه دادند، پیام توس خراسان نیز با کسب یازده امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی گروه الف جای گرفته است.

نماینده استان خراسان رضوی پس از گذشت نه بازی تنها پنج بار موفق به بازگشایی دروازه حریفان خود شده که آمار ضعیفی برای این تیم‌ محسوب می‌شود.

محمد بابایی و همکارانش در کادرفنی پیام، باید هرچه سریع‌تر مشکل گلزنی سبزپوشان دیار خراسان را حل کنند در غیر این صورت آن ها در ادامه لیگ با مشکلات زیادی مواجه خواهند بود.

نویسنده : امیررضا رضایی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۹۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان