//
کدخبر: ۳۳۵۱۶۳ //

جام حذفی / نبرد دو تیم بحران‌زده به سود نفت MIS

دو تیم بحران‌زده در لیگ یک و لیگ برتر فوتبال ایران امروز در مصافی رودررو در جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند که شاهین بوشهر توانست برنده این مسابقه باشد.

جام حذفی / نبرد دو تیم بحران‌زده به سود نفت MIS
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از حذف زودهنگام سایپا تهران به دست شاهین شهرداری بوشهر، این تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال ایران به دنبال ادامه روند موفق خود در جام حذفی بود و آن‌ها امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی باید به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رفتند؛ وجه اشتراک دو تیم، وضعیت بحرانی به لحاظ مالی و حضور در جایگاه پانزدهم جدول بود. شاهینی‌ها در لیگ یک در موقعیت 15 جدول هستند و نفتی‌ها در لیگ برتر چنین وضعیتی دارند.

با این‌حال مسابقه امروز در جام حذفی، فرصت برای کسب پیروزی و خروج موقت از بحران و رسیدن به جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها بود؛ دو تیم در نیمه نخست نمایش خوبی داشتند اما در رسیدن به گل ناکام بودند تا بدون گل مساوی نیمه اول بازی به پایان برسد.

البته این مسابقه حواشی هم داشت و اعتراضات شدید کادرفنی نفت مسجدسلیمان به سوت‌های داور مسابقه باعث اخراج مدیر رسانه‌ای نفتی‌ها از کنار زمین شد.

در نیمه دوم، هم حملات دو تیم راه به جایی نبرد تا 90 دقیقه نبرد شاگردان قنبری و کمالوند بدون رد و بدل شدن گل به پایان برسد و برای تعیین تیم صعودکننده به جمع 16 تیم برتر، بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد.

در وقت‌های اضافی، شاگردان کمالوند موقعیت‌های بهتری برای گلزنی داشتند اما خط دفاعی شاهین به خوبی ایستادگی کرد تا در 120 دقیقه نبرد تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و نفت مسجدسلیمان توپی از خط دروازه‌ها نگذرد و تکلیف تیم صعودکننده در ضربات پنالتی مشخص شود.

ضربات پنالتی در شرایطی دنبال شد که مسعود پورمحمد سنگربان نفتی‌ها درخشید و در نهایت این ضربات، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه 4-3 به پیروزی برسد و به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی صعود کند تا شاگردان کمالوند همچنان در گردونه رقابت‌ها باقی بمانند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان