//
کدخبر: ۳۱۸۹۷۶ //

فنایی، لک را برای بازی سرنوشت آماده می‌کند

داوود فنایی پس از یک فصل سخت، چشمش را به دستهای حامد لک دوخته؛ جایی که ثبت یک کلین شیت معادلات لیگ برتر را عوض خواهد کرد.

 فنایی، لک را برای بازی سرنوشت آماده می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پرسپولیس این فصل عملکردی درخشان در خط دفاعی داشته و با 14 گل خورده، بهترین آمار را در بین تیمهای لیگ برتری دارد. آنها امیدوار بودند که رکورد تاریخی استقلال را هم بشکنند اما در دیدار با تراکتور گل خوردند و نتوانستند این عنوان به دست بیاورند.

قرمزها که در این فصل حامد لک را به عنوان دروازه‌بان اول خود داشتند، با حضور او فصل خوبی را سپری کردند و حالا به گام پایانی لیگ برتر رسیده‌اند؛ جایی که یک پیروزی قهرمانی را قطعی خواهد کرد و یک کلین شیت، شانس قهرمانی سرخپوشان را افزایش خواهد داد. همین نکته سبب شده تا ارزش نمایش درخشان برای حامد لک بسیار افزایش پیدا کند.

لک در چند دیدار مهم سرخپوشان از جمله بازیهای لیگ قهرمانان 2020 عملکرد درخشانی را ثبت کرد و در لیگ برتر نیز مطمئن نشان داد اما شاید دیدار با پیکان، مهمترین بازی او با پیراهن پرسپولیس باشد و همین موضوع باعث شده تا او با انگیزه بیشتری کار را با داوود فنایی انجام دهد؛ مربی ای که قهرمانی لیگ اول حرفه ای را با پرسپولیس تجربه کرد و حالا امیدوار است سومین جام به عنوان مربی را با قرمزها بالای سر ببرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان