//
کدخبر: ۲۸۴۷۷۱ //

حمیدرضا دادخواه:فوتبال با هوادار زنده است

اصفهان میزبان شایسته برای فوتبال و فوتسال کشور می باشد.

حمیدرضا دادخواه:فوتبال با هوادار زنده است

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان حمیدرضا دادخواه در گفت گو با خبرنگار فرتاک ورزشی این چنین خاطر نشان شد؛در حال حاضر شرایط به گونه ی پیش میرود که بیماری منحوس کرونا باعث گردیده،که برای ادامه پیشبرد چرخه فوتبال و فوتسال در کشور مسابقات بدونه حضور تماشاگر برگزار گردد که این موضوع شرایط بسیار سخت را به وجود آورده است، ولی مجبور به آن هستیم که مسابقات و رقابت ها را با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته پیش ببریم.

 فوتبال با هوادار زنده است ولی امیدوارم شرایط به گونه ی پیش برود که بتوانیم از ظرفیت حضور تماشاگران پرشور اصفهانی استفاده کرده و فوتبال، فوتسال را با حضور هواداران برگزار کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،حال فوتسال در اصفهان خوب می باشد و امسالتیم گیتی پسند شرایط مناسبی را ایجاد کرده و ما در تلاش هستیم تیم هایپر شهر را با توجه به مشکلاتی که وجود دارد برای حضور شایسته در رقابت ها آماده کنیم.

تمام تلاش مدیران باشگاه و هئیت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان در این است که این نماینده شایسته شهر هم در مسابقات حضور داشته باشد.

دادخواه در رابطه با تیم های پایه استان این چنین اظهار داشت؛ در رده پایه هم شرایط خوبی حکم فرما است و نمایندگان کشوریمان در حال آماده سازی در سایه کامل پروتکل های بهداشتی می باشد و در انتظار بخشنامه سازمان لیگ می باشند تا بتوانند در رقابت ها شرکت کنند.

با توجه به شرایط ویژه ی که بیماره کرونا ایجاد کرده است درخواست همکاری و تعامل همه جانبه عزیزان را برای برگزاری تمام رقابت ها فوتبالی و فوتسالی داریم تا بتوانیم به نحو احسنت این امر را به سرانجام برسانیم.

از لحاظ میزبانی اصفهان در شرایط کامل آمادگی میباشد و میتوانیم در تمام سطوح میزبان شایسته ای برای فوتبال و فوتسال کشورمان باشیم.امیدوارم با توجه بیشتر به این دو رشته کشور و استان با در نظر گرفتن برنامه ریزی های دقیقی که در این رابطه از طرف هئیت فوتبال صورت گرفته است بتوانیم سال طلایی در این دو رشته پر طرفدار برای اصفهان داشته باشیم و امیدوارم با ریشه کن شدن بیماری کرونا بتوانیم تمام مسابقات را به نحو احسنت به سرانجام برسانیم.

در پایان از رسانه ورزش بابت تعامل و همکاری شایسته ای که با هئیت فوتبال استان دارند تشکر ویژه مینمایم.

گفت و گو از امیدقاسمیان

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان