//
کدخبر: ۲۸۴۲۷۸ //

جدایی ناگهانی ستاره پرسپولیس و چکی که در انتظار نقد شدن ماند

درصد کمی از داستان جدایی شجاع خلیل زاده و پرسپولیس به مسائل مالی برمی‌گردد.

جدایی ناگهانی ستاره پرسپولیس و چکی که در انتظار نقد شدن ماند
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از بازگشت سرخپوشان از قطر و در شرایطی که شجاع خلیل زاده بهمراه دیگر ملی‌پوشان پرسپولیس در‌ اردوی تیم ملی برای بازی تدارکاتی با ازبکستان به سر می‌برد، بازگشت وی به ایران طبیعتا باید به منزله عقد قرارداد جدید با او بود. اما این مدافع ملی‌پوش روز گذشته قراردادش را با الریان نهایی کرد. این در شرایطی است که انتشار دو فایل صوتی از سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس اثبات می‌کند او به هیچ وجه مایل به ادامه همکاری با مدافع وسط تیمش نداشته است.

به گزارش فرتاک نیوز،شجاع که از بهترین‌های پرسپولیس در دو فصل اخیر و یکی از مردان کلیدی سرخ‌ها برای صعود به مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شد از دو ماه پیش پیشنهاد الریان را در جیب داشت اما برای جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها این پا و آن پا می‌کرد. مصائب او در ابتدا با مدیریت پرسپولیس بر سر وعده های عمل نکرده آغاز شد و سپس با عقد قراردادهای نسبتا سنگین با برخی چهره های تازه به خدمت گرفته شده، شرایط تازه ای پیدا کرد.

خلیل زاده در این روزها از مدیریت پرسپولیس درخواست داشت که قراردادش را با شرایطی جدید و متناسب با ارقام بازیکنان جدید بالا ببرند. مساله ای که مدیریت باشگاه پرسپولیس زیر بار آن نمی‌رفت چرا که در تحلیل مهدی رسول پناه با افزایش قرارداد شجاع خلیل زاده دیگر بازیکنان هم مثل کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، حسین کنعانی زادگان و ... نیز انتظار داشتند قراردادشان به همان اندازه بالا برود و این مساله بار مالی سنگین به پرسپولیس تحمیل می‌کرد.

در این شرایط شجاع خلیل زاده که فسخ قراردادش با پرسپولیس را از سازمان لیگ دریافت کرده بود که در صورت تصمیم گیری، مانعی برای جدایی اش وجود نداشته باشد. اما اتفاق مهم آنجا رقم خورد که دکتر مسعود عبدی، یکی از هواداران ثروتمند پرسپولیس که با برخی بازیکنان و اعضای این تیم نیز ارتباطی نزدیک دارد وارد ماجرا شد و تعهد کرد اختلاف قرارداد شجاع خلیل زاده و باشگاه قطری را شخصا پرداخت کند. این جلسه در اواخر هفته گذشته برگزار شد و شایعات مربوط با ادامه کار شجاع خلیل زاده در پرسپولیس نیز به آن مربوط می‌شد. اما در این جلسه که چهره‌هایی مثل یلوه و علیپور نیز در آن حضور داشتند، مسوولان پرسپولیس متعهد شدند که چک اولیه قرارداد را در فاصله ۲۴ ساعت بعد به شجاع برسانند که این اتفاق با وجود پیگیری‌ها رخ نداد. اتفاقی که احتمالا علتش به شخص سرپرست مدیرعاملی باشگاه بود که علاقه ای به ادامه حضور این مدافع در پرسپولیس نداشت.

با این خلف وعده، خلیل زاده از روز سه شنبه موبایل خود را خاموش کرد و جواب کسی را نداد و روز چهارشنبه هم به قطر رفت و شب گذشته قراردادش را با الریان به ثبت رساند. در مورد قرارداد شجاع با الریان اعداد مختلفی بیان می‌شود که ظاهرا این مبلغ ۱.۸ میلیون دلار برای دو فصل است. رقمی که اگرچه در فوتبال ایران مشابه آن پرداخت نمی شود اما عبدی قصد داشت برای حفظ شجاع برای فینال آسیا، آن را به مدافع ملی پوش پرسپولیس پرداخت کند تا مساله برای همکاری طرفین وجود نداشته باشد.

حالا که پرونده خلیل زاده بسته شده و افشای صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه این بازیکن نشانگر وضعیت روابط حاکم طرفین است، اگر رسول پناه یا شجاع درباره آن ۲۴ ساعت صحبتی به زبان بیاورند موضوع به طور کامل روشن خواهد شد. اتفاقاتی که نشان می‌دهد که جدایی شجاع نه به خاطر مسایل مالی که بابت رابطه در هم ریخته و شکراب شده‌اش با مدیریت باشگاه است.

طبعا و در این شرایط انتظار ادامه همکاری از سوی دو فردی که چنین موضع تندی علیه یکدیگر دارند کمی غیر طبیعی است و البته شاید رسول پناه هم میخواسته شجاع از پرسپولیس برود؛ کما اینکه در فایل صوتی‌اش می‌گوید این بازیکن رییس جمهور را هم قبول ندارد!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۴۲۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان