//
کدخبر: ۱۹۳۸۸۰ //

امید از هفته آینده استارت می زند

دیروز با وجود اینکه حمید استیلی به طور رسمی اعلام کرد که فرهاد مجیدی سرمربی تیم امید شده است هنوز سایت رسمی فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام نکرده است.

 امید از هفته آینده استارت می زند
به گزارش فرتاک نیوز،

اعلام نکردن خبر سرمربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید این ذهنیت را پیش آورده است که مربیگری فرهاد مجیدی در تیم امید منتفی شده است. اما این چین نیست و تیم امید از روز شنبه یا یکشنبه آینده تمرینات خود را استارت خواهد زد. جالب اینکه بازیکنان زیادی از دسته اول و لیگ برتر برای حضور در تمرینات گزینش شده اند و شاید به بهانه ازدیاد بازیکنان اردوی اول در دو گروه برگزار شود.

البته بعد از انتقاد کمیته ملی المپیک از نحوه انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم امید مهدی تاج تصمیم  گرفت اعلام خبر انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم امید را مسکوت بگذارد تا ابتدا در این باره با وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هماهنگی های لازم را انجام دهد. دیروز کمیته ملی المپیک و وزات ورزش و جوانان از اینکه فدراسیون فوتبال در انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان مربی تیم امید با آنها مشورت نکرده است، گله مند بودند.

تیم امید برای حضور در بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تایلند آماده می شود که با حضور 16 تیم برگزار می شود و 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی این بازی ها راهی المپیک 2020 توکیو می شوند. ایران در قرعه کشی این بازی ها در سید چهار قرار گرفته است. لازم به توضیح است در صورتی که ژاپن از حضور در جمع چهار تیم برتر بازی ها باز بماند آنوقت تیم های راه یافته به بازی نهایی و برنده بازی نهایی المپیکی می شوند. سهمیه آسیا در المپیک به همراه ژاپن (میزبان بازی ها) چهار تیم است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۳۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان