//
کدخبر: ۱۹۲۶۰۷ //

پُست دخیا هواداران یونایتد را نگران کرد+عکس

بعد از آنکه داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد عکسی از خودش و راموس را منتشر کرد که با متن " دلت برای من تنگ نشده؟" همراه بود، هواداران یونایتد به شدت نگران آینده سنگربان تیم‌شان شده‌اند.

پُست دخیا هواداران یونایتد را نگران کرد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

آینده داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او که پیش از این خواهان افزایش دستمزد خود بوده همچنان منتظر پاسخ مدیران ارشد باشگاه است. این در حالی است که اگر در نهایت تصمیم به جدایی دخیا از یونایتد باشد مدیران این باشگاه ترجیح می‌دهند جدایی او امسال تابستان اتفاق بیفتد و نه سال آینده که او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از یونایتد برود.

آنچه باعث شده اخیراً هواداران یونایتد نگران آینده دروازه‌بان تیم‌شان شوند و از او بخواهند در یونایتد ماندگار شود پستی است که او اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده. دخیا با انتشار پستی در توییتر تلحویاً اشاره کرد که ممکن است رئال مادرید را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده باشد.

دخیا با انتشار یک عکس در حساب توییتر خود که او را در کنار هموطنش راموس، کاپیتان رئال مادرید نشان می‌دهد نوشت:" دلت برای من تنگ شده؟".

177

انتشار این پست هوادران یونایتد را نگران کرده و باعث شده یونایتدی‌ها این سوال را مطرح کنند که آیا در پشت پرده اتفاقی در جریان است و دخیا قرار است به زودی اولدترافورد را ترک کند؟ زیر پست دخیا عده زیادی از هواداران یونایتد از او خواسته‌اند هدفش از انتشار آن پست را روشن کند و بگوید آیا قصد ترک یونایتد و پیوستن را به رئال مادرید را دارد یا نه.

این در حالی است که رئال مادرید فصل گذشته مبلغ قابل توجهی برای خرید دروازه‌بان هزینه کرد و تیبو کورتوا را به برنابئو آورد اما این دروازه‌بان بلژیکی نتوانسته در مادرید انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و به همین خاطر شایعاتی درباره تصمیم رئال برای جذب یک دروازه‌بان بزرگ دیگر وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۶۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان