//
کدخبر: ۱۹۲۳۹۴ //

تلاش سرخپوشان برای حفظ مهره کلیدی

مدیران تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس در صدد هستند تا علیرضا بیرانوند را همچنان در اختیار داشته باشند.

تلاش سرخپوشان برای حفظ مهره کلیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ۲۶ ساله تیم فوتبال پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در لیگ هجدهم داشت و توانست با سرخپوشان پایتخت به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسد، امیدوار است تا از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شود و به تیم های اروپایی برود. هر چند که بیرانوند تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد، اما درخشش در تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس سبب شده تا پیشنهاداتی به این بازیکن برسد و احتمال دارد به زودی از جمع شاگردان برانکو جدا شود. رویای این بازیکن حضور در اروپا است و دوست دارد حضور در لیگ‌های معتبر دنیا را تجربه کند، اما از سویی دیگر مدیران تیم فوتبال فوتبال پرسپولیس در صدد حفظ او هستند.

علی بیرو در تیم ملی فوتبال ایران عملکرد فوق العاده‌ای در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ داشت و پس از درخشش مقابل عمان و گرفتن پنالتی احمد کانو مورد تحسین کارشناسان قرار گرفت و همچنین نقطه قوت سرخپوشان در لیگ و آسیا محسوب می‌شود و به همین دلیل پیشنهاد‌هایی دارد، اما سرخپوشان تلاش می‌کنند تا او بماند.

البته به دلیل اینکه بیرانوند تا ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارد، در صورت جدایی باید ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه پرداخت کند که مبلغ رضایت نامه سنگینی محسوب می‌شود. پرسپولیسی‌ها هم درحال حاضر هنوز با دروازه بانی وارد مذاکره نشدند تا ابتدا وضعیت بیرانوند مشخص شود و سپس تصمیم گیری کنند.

بیرانوند که در اکثر رقابت‌های این فصل پرسپولیس بازی کرد با ثبت ۱۶ بار بسته نگه داشتن دروازه، آقای کلین شیت فوتبال ایران لقب گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان