//
کدخبر: ۱۹۱۰۱۶ //

بررسی وضعیت نامشخص ۵ مربی لیگ برتری

5 مربی باتجربه شاغل در لیگ برتر هجدهم هنوز مقصد بعدی خود را مشخص نکرده اند.

بررسی وضعیت نامشخص 5 مربی لیگ برتری
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که از سوی سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات و شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران هم مشخص شده اما هنوز تعداد باشگاه هایی که وضعیت خود برای فصل بعد را مشخص نکرده اند، کم نیست. البته باشگاه های زیادی نیز تکلیف کادرفنی شان برای فصل آینده روشن است و با معین کردن سرمربی کار خود را برای ورود به نقل و انتقالات استارت می زنند. در چنین شرایطی از بین مربیانی که در لیگ گذشته به عنوان سرمربی در لیگ کار کردند، چند نفر هستند که تجربه بیشتری نسبت به بقیه دارند و هنوز آینده خود را مشخص نکرده اند. بسیاری از اهالی فوتبال منتظر هستند تا ببینند تصمیم آنها برای فصل آینده چیست. در ادامه به مرور وضعیت این 5 مربی پرداخته ایم.

 

علی دایی؛ انبوهی از شایعات

اسطوره فوتبال ایران بعد از آنکه با مدیران سایپا به اختلاف خورد و دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ هجدهم از کار برکنار شد، هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است. درباره دایی شنیده می شد صحبت هایی با مسئولان تراکتورسازی انجام داده اما از همان ابتدا هم بعید به نظر می رسید که این وصلت صورت بگیرد. از آنجایی که علی دایی در تمام عمر مربیگری اش از تهران خارج نشده، بعید است که بازهم این اتفاق بیفتد. دایی چندی قبل در مصاحبه ای گفته بود شاید به خاطر حرف هایی که علیه مدیرعامل سایپا زده دیگر به او کار ندهند. از سوی دیگر شایعاتی درباره مهاجرت او به آمریکا هم به گوش می رسید که البته هرگز تایید نشد. حال باید دید در بین این همه شایعه درباره آینده مربیگری علی دایی او در نهایت چه تصمیمی اتخاذ می کند.

 

افشین قطبی؛ این پول را کسی پرداخت می کند؟

افشین قطبی با مسئولان فولاد خوزستان برای فصل آینده به توافق نرسید تا یکی از آلترناتیوهای مربیان لیگ برتری باشد. این مربی که سابقه قهرمانی با پرسپولیس و هدایت تیم ملی ایران را در کارنامه دارد، فعلا تیم آینده اش را مشخص نکرده. دیروز البته مدیربرنامه های قطبی شایعه مذاکره با تراکتورسازی را تایید کرد و حالا مشخص نیست طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد. از طرف دیگر قطبی یکی از گزینه های سرمربیگری تیم امید بود که البته این پیشنهاد را رد کرد.

 

مجید جلالی؛ استراحت بعد از چند سال پرمشغله؟

مربی بادانش فوتبال ایران با کوله باری از تجربه طی چند سال گذشته همواره روی نیمکت یکی از تیم های لیگ برتری دیده شده است. او در لیگ هجدهم نیز یک نیم فصل در پیکان و یک نیم فصل در نساجی کار کرد. آقا مجید البته اواخر لیگ هجدهم با مدیران نساجی به اختلاف خورد و مشخص است که دیگر آنجا نمی ماند. در این شرایط جلالی همواره نشان داده که در لیگ دسته اول کار نمی کند و از آنجایی که بعید است که حاضر شود به تیم های پایین جدولی هم برود، احتمالا باید شاهد استراحت چند ماهه او باشیم تا دوباره به لیگ برتر برگردد.

 

فیروز کریمی؛ مربی شوک می ماند؟

طی چند سال گذشته آقافیروز به عنوان مربی شوک شناخته شده است. هرگاه تیمی به مشکل خورده کریمی هدایتش را برعهده گرفته و توانسته آن را بحران نجات دهد. کریمی لیگ هجدهم را با ماشین سازی شروع کرد اما در میانه راه کم آورد و از این مجموعه جدا شد. او در 5 هفته پایانی نیز هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت و حالا تکلیفش برای آینده مشخص نیست. آقافیروز روز گذشته در مصاحبه ای گفته بود که برایش تیم کم نیست و حال باید دید چه تصمیمی برای فصل بعد می گیرد.

 

مهدی تارتار؛ نساجی یا ... ؟

سرمربی جوان و بادانش فوتبال ایران طی 3 سال گذشته با پارس جنوبی جم نتایج خوبی کسب کرد. او که خودش این تیم را به لیگ برتر آورد در لیگ هفدهم رتبه پنجمی را برایش گرفت و اگر مشکلات مالی پیش نمی آمد در لیگ گذشته نیز شرایط خوبی برای موفقیت پارس وجود داشت. تارتار حالا با تجربه زیادی که در اختیار دارد، هنوز تیم آینده اش را مشخص نکرده است. حمید استیلی گفته که او یکی از گزینه های هدایت تیم امید است و از سوی دیگر گفته می شود گزینه اصلی نساجی مازندران برای لیگ هجدهم نیز خودش است. او در بین گزینه های نفت مسجدسلیمان هم قرار گرفته و مدیرعامل پارس جنوبی نیز چند روز قبل ابراز تمایل کرده بود که تارتار در تیمش حفظ کند. هرچند که بعید است او بخواهد در این دو تیم جنوبی به مربیگری ادامه دهد. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای اینده چه اتفاقاتی پیرامون تارتار رخ می دهد و او در چه تیمی مشغول به فعالیت می شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۱۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان