//
کدخبر: ۱۹۰۷۵۸ //

نه قاطع مهدوی کیا به تیم امید

با وجود تلاش های فدراسیون فوتبال مهدی مهدوی کیا راضی به حضور در تیم امید نشد و این نام هم از جمع گزینه های تیم امید کنار گذاشته شد.

نه قاطع مهدوی کیا به تیم امید
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پاسخ منفی مهدی مهدوی کیا به حمید استیلی، مهدی تاج گفته بود با او به صورت جداگانه صحبت خواهد کرد تا در نهایت وی را متقاعد به حضور در جمع امیدها کند. مهدی تاج پیش از این با یحیی گل محمدی هم به طور شخصی صحبت کرده بود و گویی مذاکرات آنقدر خوب پیش رفته بود که رییس فدراسیون فوتبال نام یحیی گل محمدی را در ادامه به عنوان سرمربی تیم امید معرفی می کند اما در نهایت این مربی قرارداد خود را با تیم پدیده تمدید کرد. این بار هم تلاش های مهدی تاج ره به جایی نبرد و مهدی مهدوی کیا خطاب به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است به دلیل تعهدی که به باشگاه هامبورگ دارد در این برهه از زمان نمی تواند به تهران سفر کند و هدایت تیم امید را برعهده بگیرد.

اما در روزهای آتی قرار است حمید استیلی با چند گزینه معرفی شده از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال صحبت کند و با یکی از آنها به عنوان سرمربی جدید تیم امید به توافق برسد که گفته می شود گزینه ها عبدالله ویسی، وحید هاشمیان، محمد تقوی و... هستند. تیم امید به هر صورت از نیمه خرداد ماه و با آغاز روزهای فیفا تمرینات آماده سازی خود را آغاز می کند و اگر مربی امید پیش از شروع تمرینات مشخص نشده باشد بازیکنان زیر نظر سهراب بختیاری زاده، رضا شاهرودی و فرشاد ماجدی تمرینات آماده سازی خود را آغاز خواهند کرد. جالب اینکه مهدی مهدوی کیا یکی از گزینه ها برای دستیاری ویلموتس هم هست و شاید این پیشنهاد آنقدر وسوسه انگیز باشد که مهدی از باشگاه هامبورگ برای حضور در تهران اجازه بگیرد. و این را هم باید قبول کرد تیم امید بازی های سختی را پیش رو دارد و قبول هدایت این تیم ریسک است. به خصوص برای مربیانی چون مهدی مهدوی کیا که در ابتدای راه قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۰۷۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان