//
کدخبر: ۱۸۸۸۴۲ //

تیم مشهور پایتخت نقره داغ شد!

باشگاه استقلال با توجه به صدور رای نهایی پروپئیچ باید به این بازیکن مبلغ گزافی را پرداخت کند.

تیم مشهور پایتخت نقره داغ شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

حکم دادگاه عالی ورزش (CAS) در خصوص پرونده پروپئیچ مهاجم کروات سابق تیم فوتبال استقلال تهران صادر شد و باشگاه استقلال بابت دستمزد عقب افتاده این بازیکن باید مبلغ زیادی را به وی پرداخت کند.

باشگاه استقلال در لیگ پانزدهم به مبلغ ۳۱۰ هزار دلار با این بازیکن برای مدت یک فصل قرارداد امضا می‌کند و در طول یک فصل او از باشگاه استقلال مبلغ ۲۰۰ هزار دلار دریافت می‌کند. با توجه به اینکه پروپئیچ در پایان همان فصل در لیست مازاد آبی پوشان قرار می‌گیرد، وی برای دستمزد باقی مانده خود از باشگاه استقلال به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت می‌کند.

رای اولیه فیفا در فوریه ۲۰۱۷ صادر شد و دادگاه عالی ورزش در تجدید نظر، آن را تایید کرد. در حالی که گفته می‌شد وی با ۳۰ هزار دلار حاضر به فسخ قرارداد بود ومدیران سابق استقلال در مورد این اتفاق انقدر بی کفایتی و بی درایتی داشتند تا در روز‌های حساس نقل و انتقالات استقلال باز هم درگیر یک اتفاق دیگر شود و در صورت بی توجهی شاید تبعات زیادی برای این تیم به همراه داشته باشد.

این بازیکن کروات پس از استقلال و با قراردادی به ارزش ۵۰ هزار یورو به یک باشگاه دیگر می‌پیوندد و همین موضوع باعث ظن فیفا می‌شود و صدور رای نهایی به تعویق می‌افتد.

پروپئیچ ۲۵۵ هزار دلار از باشگاه استقلال در خواست غرامت می‌کند و این باشگاه با توجه به حقوق باقی مانده این بازیکن باید در مجموع ۳۶۴ هزار دلار به او پرداخت کند.

این رای با توجه به فسخ قرارداد وینفرد شفر یک بحران اقتصادی در باشگاه استقلال ایجاد می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان