//
کدخبر: ۱۸۷۸۹۸ //

برپایی اردو بدون بازیکنان/فرهاد هست؛ بازیکنی نیست!

کمتر کسی تصور می کرد چنین پایانی در انتظار استقلال در لیگ هجدهم باشد، پایانی توام با اعتصاب و بحران که ناشی از عدم پرداخت تعهدات باشگاه به بازیکنان بود.

برپایی اردو بدون بازیکنان/فرهاد هست؛ بازیکنی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

همان طور که اعلام شد بازیکنان استقلال در فاصله دو بازی تا انتهای فصل(سپیدرود در لیگ برتر و العین در لیگ قهرمانان آسیا) وقتی با بدقولی ها مداوم سران باشگاه روبرو شدند ترجیح داد در حرکتی خودجوش آخرین اردوی شبانه روزی تیم را تحریم به جای هتل روانه منازل خود شوند.

این تصمیم در پی آن گرفته شد که بیش از 85 درصد بازیکنان در این فصل رقمی در حدود 40 تا 45 درصد دریافتی داشتند و نمی دانستند که مابقی قراردادشان به کجا کشیده می شود از همین رو عصر روز چهارشنبه وقتی بدقولی های سران باشگاه ادامه پیدا کرد بازیکنان بعد از جلسه سرپایی چند دقیقه ای همگی به این نتیجه رسیدند که از حضور در اردوی شبانه روزی برای بازی با سپیدرود طفره بروند.

در این بین وساطت های فرهاد مجیدی و کادرش نیز نتوانست تصمیم بازیکنان را برگرداند تا جایی که سرمربی موقت استقلال به همراه کادر فنی و پشتیبانی راهی هتل شدند تا بدون بازیکنان اردو را بپا کنند. این تصمیم از آن جا عملی شد که فرهاد امیدوار بود تا شب باشگاه بازیکنان را برای حضور در اردو ترغیب کند اما تماس ها به جایی نرسید چون این بار استقلالی ها به جای وعده، خواستار مطالبات خود بودند.

 

این وضعیت بحرانی تا چند ساعت به بازی با سپیدرود هم ادامه پیدا کرد تا جایی که بازیکنان زیر بار حضور در اردو نرفتند تا مجیدی برای بازی حساس امشب با کابوس های زیادی روبرو شود. بازیکنان در تماس با باشگاه اعلام کردند تا زمانی که پول و چک های خود را نگیرند در اردو حاضر نمی شوند، اتفاقی که باید تا ظهر امروز رخ بدهد تا استقلال برای اولین بار به یاد روزهایی که فوتبال آماتور نه حرفه ای در ایران پیگیری می شد یک ساعت قبل بازی دور هم جمع و به مصاف حریف بروند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان