//
کدخبر: ۱۸۷۳۶۲ //

اعلام زمان تمدید قرارداد استقلالی ها

مدیران استقلال دوباره زمان جدیدی را برای تمدید قرارداد بازیکنان خود اعلام کردند.

اعلام زمان تمدید قرارداد استقلالی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال بیش از 8 بازیکن در رختکن خود دارد که در پایان فصل از این تیم جدا می شوند و هنوز موفق نشده وضعیت این بازیکنان را برای سال آینده مشخص کند.

در شرایطی که آبی پوشان دو دیدار تشریفاتی پیش رو دارند، مدیران استقلال همچنان عجله ای برای تمدید قرارداد بازیکنان خود ندارند و این موضوع در شرایطی پیش می رود که نام های مهمی مانند مهدی رحمتی، حسین حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، علی کریمی، خسرو حیدری و چند چهره دیگر در لیست بازیکنان استقلال حضور دارند و هنوز بلاتکلیف هستند.

استقلالی ها قرار بود پیش از این در اواسط نیم فصل دوم کار تمدید قراردادها را آغاز کنند که این موضوع به اردیبهشت ماه و بعد از دیدار با الهلال موکول شد و حالا مدیران استقلال روز جمعه یعنی پایان لیگ را به عنوان زمانی برای تمدید قراردادها در نظر گرفتند؛ اتفاقی که نشان می دهد آنها خیلی از شرایط تیم خود آگاه نیستند و البته فراموش کردند که با پایان لیگ موضوع تمدید قراردادها مانند سال گذشته بسیار دشوار پیگیری خواهد شد.

بازیکنان استقلال روز شنبه تهران را ترک می کنند تا عازم امارات شوند و نکته جالب اینجاست که مدیران استقلال در نظر دارند در یک روز این موضوع مهم را که در 6 ماه پیگیری نکردند، به اتمام برسانند.

شرایط استقلال نه تنها در پایان فصل خیلی خوب نیست بلکه تکرار اشتباهات سال گذشته می تواند کار آنها را دشوارتر از قبل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۷۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان